شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#وزارت ورزش

محمد رویانیان: وزارت ورزش بداند سرخابی‌ها فرزندان ناتنی نیستند

با جدایی از پرسپولیس مشکل خنده‌داری برایم پیش آمد/ رفاقتی با سرپرست پرسپولیس ندارم/ بعضی‌ها ظرفیت نقد ندارند/ ۳ بار حساب بانکی‌ام مسدود شد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قانون مالکیت سرخابی‌ها زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی و مدیریت آن‌ها با وزارت ورزش است.

محمد رویانیان
خبرورزشی -

محمد رویانیان در زمان خودش مدیرعاملی پرسروصدا درباشگاه پرسپولیس بود. مردی که دوست داشت سر از فوتبال در بیاورد وقتی وارد مدیریت باشگاه پرسپولیس جوری از این تیم رفت که دیگر هوس بازگشت به فوتبال را برای همیشه فراموش کرد. بخش کوتاهی از مصاحبه جدید رویانیان را در زیر می خوانید:

*چند کلمه نقد کردم، نمی‌دانم چرا بعضی ناراحت شدند؛ متأسفانه در بعضی‌ها ظرفیت نقد وجود ندارد.

*هیچ وقت یک مدیر را زیر سوال نمی‌برم چرا که سیستم مدیر استقلال و پرسپولیس را تعیین می‌کند. من اگر نقدی دارم به ساختار مدیریت این دو باشگاه است که باید اصلاح شود. باید اوضاع باشگاه برای هواداران، مربیان و مدیران شفاف‌سازی شود.

*صدری مانند سربازِ در حال جنگ است و نباید وی را زیر سوال برد یا تضعیفش کرد. با اینکه هیچ ارتباط یا رفاقتی با وی ندارم؛ اما باید واقعیت را بگویم. در حال حاضر وزارت ورزش باید وسط بیاید و مشکلات را حل کند. با تغییر مدیران، دردی از شرایط پرسپولیس دوا نمی‌شود.

*باشگاه پرسپولیس و استقلال به جایی تبدیل شده که بهترین مدیران بعد از ورود به آن کوبیده و از آن خارج می‌شود. در واقع چرخ گوشت مدیریتی است. دولت قبلی صدری را به هیئت مدیره وارد کرد و حالا در دولت فعلی سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس شده است.

*استقلال و پرسپولیس فرزندان ناتنی وزارت ورزش نیستند، بلکه فرزندان تنی هستند. جایگاهی که به قلب بسیاری از هواداران به ویژه جوانان گره خورده است، مطمئن باشید تنی است. سجادی که مدیری ورزشی و انقلابی است باید به این حوزه ورود کند.

*بعد از خروجم از پرسپولیس مشکل خنده‌داری برایم به وجود آمد، همین چند وقت پیش حسابم بسته شد. در هر ۸ سالی که از مدیریت باشگاه پرسپولیس خارج شده‌ام، ۳ بار حسابم بسته شده است. به اداره مالیات رفتم و گفتم حسابم بسته شده است. آنها بعد از بررسی مجدد حسابم را باز کردند. می‌دانم که اموال مرحوم جعفر کاشانی هم مدتی به خاطر دانشگاه پرسپولیس توقیف شد.