شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#امام حسن#امام رضا(ع)

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن برای روزهای پایانی ماه صفر

ویژه برنامه‌های رادیو قرآن برای روزهای پایانی ماه صفر

رادیو قرآن به مناسبت ایام آخر صفر که مصادف با رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) است ویژه برنامه های مختلف را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ « مرثیه عرشیان» با نگاهی به "آیین‌های عزاداری" هر روز با پخش گزارش زنده از مراکز مذهبی (مشهد،کربلا و قم ) و همچنین پخش زنده تلاوت قاری‌های برجسته از مشهد مقدس به تهیه کنندگی فاطمه گنجی ، گویندگی حمید عبیری و با حضور کارشناسان حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده،حجت‌الاسلام سیدمهدی حائری‌زاده و حجت‌الاسلام محمدرضا دهدست ، از روز ۲۸ تا ۳۰ ام ماه صفر ساعت ۱۰ تا ۱۰:۵۰ تقدیم شنوندگان خواهد شد .

"در حریم نور" کار دیگر گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن می باشد که سه روز پایانی ماه صفر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه  ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه  از شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تا شب شهادت امام رضا (ع) با رویکرد اعتقادی،معرفتی و اخلاقی به خطبه امام رضا (ع) درباره امامت با تاکید بر اشتراک های مقام نبوت و امامت، نبوت پشتوانه ی ولایت،  سیر به سوی انسان کامل و  رابطه حضوری با امام (ع) با حضور استاد دکتر محمدتقی فیاض بخش ( استاد حوزه و دانشگاه ) ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن رادیو قرآن می رود.
 به سوی نور؛ روایتی از پیاده روی زائران به مشهد الرضا ، تا آسمان ؛ روایتی از سیره پیامبر اکرم (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و گزارش زنده از حرم رضوی از بخش‌های متنوع این ویژه برنامه رادیویی هستند.
"در حریم نور" کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن به تهیه کننده مونا توسلی، گویندگی رضا خضرایی ، نویسندگی هادی خادم حسینی  و روایت گری  آدینه الهیاری و هادی خادم حسینی است که از شبکه رادیویی قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد.

همچنین شبکه رادیویی قرآن با پخش بخش‌هایی از سریال "ولایت عشق" از روز سه شنبه ۶ تا ۱۵ مهرماه مصادف با ۲۱ الی ۳۰ ماه صفر که به تبیین سیره دینی،اخلاقی، علمی و سیاسی امام علی ابن موسی الرضا (ع) می پردازد و "تنها ترین سردار" از تاریخ ۹ الی ۱۳ مهر ماه با موضوع زندگینامه امام حسن مجتبی(ع) در قالب برنامه ای نمایشی به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید که به طور هم زمان از کلیه شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود، در خدمت شنوندگان خواهد بود.

علاقه مندان می توانند تمامی قسمت های پخش شده را از سایت رادیو قرآن دریافت نمایند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده این برنامه‌ها باشند.

انتهای پیام