شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#ارتش#عراق#ارتش عراق#منابع

انهدام مخفیگاه داعش در حمله هوایی ارتش عراق در دیالی


انهدام مخفیگاه داعش در حمله هوایی ارتش عراق در دیالی

منابع عراقی از انهدام مخفیگاه داعشی در استان دیالی در جریان عملیات جنگنده‌های این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری واع، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از بمباران یک پناهگاه تروریست‌های داعش در استان دیالی توسط نیروی هوایی ارتش عراق خبر داد.

در بیانیه رسمی این واحد آمده که پس از دریافت اطلاعات دقیق امنیت از واحد حفاظت اطلاعات ستاد عملیات مشترک و با زیر نظر گرفتن تحرکات تروریست‌های داعش، نیروی هوایی عراق منطقه حضور این تروریست‌ها در «وادی الثلاب» از توابع استان دیالی را هدف حمله هوایی قرار داد.

این بیانیه افزوده است که در این حمله پناهگاه تروریست‌ها کاملا ویران شد.

همزمان برخی منابع خبری عراقی تأکید کردند که این گروه تروریستی در پی به دست گرفتن کنترل جاده کرکوک به دیالی بودند.

از سوی دیگر «محمد التمیمی» از فرماندهان حشد شعبی گفت: اخباری که درباره قطع جاده کرکوک به بغداد به علت حمله داعش در منطقه «سرحه» حدفاصل میان دیالی و صلاح الدین  منتشر شده ، نادرست و اوضاع تحت کنترل است.

وی افزود: جاده باز است و از سوی داعش بسته نشده است. داعش متحمل تلفات و خسارات سنگینی به سبب مقابله قهرمانانه سربازان با تک تیراندازی داعشی، شده است. تکفیری‌ها فرار کردند. نیروی هوایی اهدافی را بمباران کرد و تلفات سنگینی به تروریست‌ها وارد کرد.

«منذر العبیدی» از فرماندهان حشد عشائری هم از دفع حمله داعش به منطقه «الزرکه» در شرق صلاح الدین خبر داد و گفت: نیروهای تیپ 22 حشد شعبی حمله تروریستی داعش به حومه تپه‌های «حمرین» در نزدیکی منطقه «الزرکه» در شرق صلاح الدین را دفع کردند.

وی افزود: درگیری ادامه دارد اما اوضاع تحت کنترل است.

انتهای پیام/