شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیرانوند#تیم ملی#بهترین بازیکن

بیرانوند گل خورد اما بهترین شد +فیلم

بررسی عملکرد بیرانوند| گل خورد ولی بهترین بازیکن تیمش شد+تصاویر و فیلم

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان شب گذشته در لیگ پرتغال نمایشی عالی از خود به ثبت رساند و از سوی رسانه‌های آماری بهترین بازیکن بواویشتا نام گرفت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته هشتم لیگ پرتغال، بواویشتا به مصاف براگا رفت و به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

در این مسابقه علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست برای دومین بار متوالی در دروازه بواویشتا بیایستد.

او در این مسابقه با اینکه ۲ گل دریافت کرد ولی نمایش زیبا از خود به ثبت رساند. سایت آماری سوفااسکور، علیرضا بیرانوند را بهترین بازیکن بواویشتا و چهارمین بازیکن برتر میدان دانست.

دروازه‌بان کشورمان در این مسابقه ۶ مهار زیبا از خود به ثبت رساند که ۵ سیو آن درون محوطه جریمه بود. او در نیمه دوم یک تک به تک فوق العاده را از حریف گرفت و باعث شد تا تیمش در بازی بماند. 

بیرانوند گل خورد اما بهترین شد +فیلم

بیرانوند ۶۳ بار توپ را لمس کرد و آمار پایین دقت پاس ۳۱ درصدی را به اجرا گذاشت. او در پاس دادن به بازیکنان بواویشتا عملکرد ضعیفی داشت و از ۳۴ پاس بلند، تنها ۴ پاس را به صحت و سلامت به یارانش رساند. با این حال او در دروازه درخشان ظاهر شد و توانست ۲ سانتر تیم حریف را با خروج خوبش دریافت کند.

وی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی توانسته به ترکیب اصلی راه پیدا کند. او با اینکه در این ۲ بازی، ۳ گل دریافت کرده ولی از سوی رسانه‌های آماری نمره بالایی دریافت کرده است. باید دید آیا او باز هم به عنوان دروازه‌بان اول بواویشتا پس از مسابقات ملی بازی می‌کند یا خیر.

در جدول لیگ پرتغال، بواویشتا با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

فیلم مهارهای دیدنی بیرانوند و گلهایی که دریافت کرد را در زیر مشاهده کنید.

منبع: فارس