شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید#هواداران استقلال

خبر خوش آجورلو برای هواداران استقلال پیش از شروع فصل جدید

پرداخت درصدی از قرارداد و مطالبات بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل جدید

استقلال

مدیریت جدید استقلال تصمیم گرفته است تا قبل از شروع لیگ جدید و دیدار با هوادار، بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از جابجایی ها مدیریتی در باشگاه استقلال و حضور مصطفی آجورلو در رأس کار به جای احمد مددی، آبی ها شاهد تغییراتی در وضعیت تیمشان هستند. ضمن اینکه مصطفی آجورلو با جدیت به دنبال حل مشکل زمین تمرین استقلال است، از سوی دیگر او در پی حل مشکلات مالی بازیکنان تیمش نیز هست.

در حال حاضر یافتن یک زمین تمرین مناسب که در فصول اخیر به مشکل بزرگ باشگاه استقلال تبدیل شده، در اولویت مدیران جدید آبی پوشان است و پس از آن نیز تقویت تیم و جذب بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی در دستور کار مصطفی آجورلو قرار گرفته است.

البته مدیریت باشگاه پرداخت دستمزد بازیکنان را فراموش نکرده و قرار شده است تا قبل از شروع لیگ برتر و دیدار هفته نخست برابر هوادار، درصدی از قرارداد و مطالبات فصل قبل خود را دریافت کنند تا آنها با شارژ روحی به مصاف تیم عنایتی بروند.

البته این پرداختی ها تنها برای بازیکنان فصل قبل نیست و نفراتی که در بازار نقل و انتقالاتی جذب استقلال شده اند نیز پیش پرداختی های خود را دریافت می کنند تا شاگردان مجیدی با روحیه بالایی فصل جدید را آغاز کنند.
البته مدیریت باشگاه در پی تعیین تکلیف وضعیت کارگزار و اسپانسر مالی استقلال است و پس از حل این مسئله، پرداختی ها به بازیکنان نیز افزایش می یابد تا بازیکنان با افزایش انگیزه و روحیه، به مصاف رقبا بروند.