شهر خبر

عروسی که از کیک مراسمش کسب درآمد کرد!

به تازگی ماجرای طلب پول توسط یک زوج برای دادن کیک عروسی به مهمانانشان در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شد.

عروسی که از کیک مراسمش کسب درآمد کرد!

به گزارش منیبان به نقل از ۲۴ آ ای؛ اخیرا تازه عروسی در مراسم ازدواجش از مهمانان در ازای دادن کیک به آن‌ها طلب پول کرد. یکی از مهمانان فاش کرد که این عروس در روز عروسی خود اعلام کرد که مهمانان باید در پرداخت هزینه کیک عروسی به آن‌ها کمک و برای هر تکه کیکی که می‌خورند پول پرداخت کنند.

مهمانان با پرداخت ۳.۶۶ پوند (۴.۵ دلار) برای یک تکه از کیک عروسی اعتراض نکردند، اما شگفتی این بود که یکی از مهمانان پیامی از این زوج دریافت کرد که در آن نوشته شده بود او باید ۳.۶۶ پوند اضافی (۴.۵ دلار) بپردازد، زیرا او در طول مهمانی دوبار کیک خورده است.

این شخص ویدئویی از مکالمه واتساپی که چند روز پس از عروسی بین او و این زوج انجام شد را به اشتراک گذاشت که در این ویدئو این زوج اعلام کرده اند: "سلام، ما تصاویر دوربین‌های تلویزیونی را مرور می‌کردیم و متوجه شدیم که شما دو تکه کیک عروسی خورده اید. ما اعلام کردیم که هر مهمان برای هر تکه کیک باید ۳.۶۶ پوند بپردازد و متوجه شدیم که شما فقط هزینه یک تکه کیک را داده اید، آیا می‌توانید ۳.۶۶ پوند را برای کیک دوم فوراً برای ما بفرستید؟ "

تصویری از این پیام در Reddit بارگذاری شد و مورد انتقاد کاربران این سایت قرار گرفت، یکی از آن‌ها گفت: "اگر نمی‌توانید کیکی بخرید که به مهمانان خود هدیه دهید، عروسی نگیرید. "

یکی از کاربران به شدت از حرکت این عروس انتقاد کرد و با طعنه گفت: " این شخص باید به این زوج اعلام کند که من مبلغی برای هدیه، مبلغ دیگری را برای سوخت خودرو برای شرکت در مهمانی و مبلغ سومی را برای خرید لباس پرداخت کردم و همچنین فرصت کار در ساعت‌های اضافی برای حضور در مراسم را از دست دادم، لطفاً بلافاصله هزینه این کار‌ها را حساب کرده و با جریمه دیرکرد برای من بفرستید. "

وبگردی