شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#این#گونه#باعث#عذاب#ستاره#خارجی

پرسپولیس این گونه باعث عذاب ستاره خارجی سپاهان شد !

گئورگی گولسیانی : عذاب می‌کشم قهرمان لیگ نشده‌ایم ؛ امسال سال ماست ؛ بهترین‌های مارکت ایران را خریدیم

گئورگی گولسیانی : عذاب می‌کشم قهرمان لیگ نشده‌ایم ؛ امسال سال ماست ؛ بهترین‌های مارکت ایران را خریدیم

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان می گوید که قهرمان نشدن در پنج سال اخیر لیگ برتر باعث غذابش شده است، اما امسال سال سپاهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد وضعیت خودش و این تیم در فصل جدید صحبت کرد.

گئورگی گولسیانی در خصوص تمرینات آماده سازی پیش فصل تیم سپاهان گفت:

ما تمرینات آمادگی را با برنامه ریزی کادرفنی به شکل دقیق و منظم پیگیری می‌کنیم. تمرینات بسیار فشرده و سخت هستند و در خیلی از روزها دو جلسه تمرینی روزانه داریم که نشان از جدیت مجموعه برای فصل جدید دارد. سه دیدار تدارکاتی هم داشتیم و قرار است تا شروع فصل باز هم دیدار تدارکاتی داشته باشیم که یکی از آنها بازی مهم با پرسپولیس است و می‌تواند آماده سازی خوبی برای ما پیش از شروع فصل جدید باشد.

وی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و قرعه سپاهان که در هفته نخست باید به مصاف مس رفسنجان برود هم گفت:

من خیلی به این مسائل اعتقادی ندارم و تیمی که هدفش پیروزی و کسب عناوین مهم است نباید تمرکزش روی این باشد که در کدام هفته با چه حرفی بازی می‌کند. شاید چینش بازی‌ها تاثیر اندکی هم داشته باشد ولی نباید تمرکز و توجه ما را به خودش جلب کند و تیمی که قصد موفقیت دارد باید این را در خودش ببیند که توانایی شکست دادن هر حریفی را در هر شرایطی داشته باشد و ما هم اهداف بزرگی داریم.

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد نقل و انتقالات این تیم در پنجره زمستانی هم توضیح داد:

در فصل نقل و انتقالات همیشه نفراتی جدا می‌شوند و بازیکنانی اضافه می‌شوند. خوشحالم از اینکه باشگاه در نقل و انتقالات فعالیت خوبی داشت و بازیکنان با کیفیت و با تجربه جذب کردیم که از بهترین‌های مارکت ایران بودند. بازیکنان خوبی هم از دست دادیم و از طرفی جای خوشحالی دارد که با نفرات مهمی هم تمدید شد. فکر می‌کنم در مجموع سپاهان عملکرد خوبی داشت و تیم خوبی برای فصل جدید داریم.

گولسیانی در مورد جدایی پیام نیازمند و تغییر گلر در سپاهان که ارتباط مستقیمی با خط دفاع دارد هم گفت:

پیام گلر خوبی بود و عملکرد درخشانی در اینجا داشت و در حال حاضر هم دو گلر خیلی خوب جذب تیم شدند. نیما میرزازاد را که از نساجی می‌شناسم و می‌دانم چقدر با کیفیت است و کریستوفر کنت هم به تازگی به جمع ما اضافه شده و با او در این جلسات تمرینی و دیدارهای تدارکاتی آشنایی پیدا کردم و او هم از کیفیت بالایی برخوردار است و فکر نمی‌کنم در این پست سپاهان مشکلی داشته باشد.

وی در مورد ۵ سال حضور در ایران بدون کسب عنوان قهرمانی و اهدافش برای فصل جدید لیگ برتر توضیح داد:

من این جا هستم تا یک واقعیت را به شما بگویم. اینکه من ۵ سال در فوتبال ایران بودم و هیچ جامی بالای سر نبردم یک موضوع دردناک و عذاب آور برای من است و از درون من را می‌خورد. خصوصاً اینکه ۴ سال از این ۵ سال با ذوب آهن و سپاهان در کورس قهرمانی بودم ولی یک عادتی در زندگی دارم و آن این است که هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم و فقط تمرکزم روی آینده است. چیزی که می‌دانم این است که فصل جدید فصل من و هم تیمی‌هایم است و قصد داریم نتایج خوبی کسب کنیم و فکر می‌کنم فصل جالبی در پیش داشته باشیم و از شما هم دعوت می‌کنم امسال بنشینید و نمایش سپاهان را ببینید و از آن لذت ببرید.