شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#دوبی#امارات

براساس آخرین گزارش ها؛

رژیم صهیونیستی فقط یک هیئت کوچک را به نمایشگاه دوبی اعزام می کند

رژیم صهیونیستی فقط یک هیئت کوچک را به نمایشگاه دوبی اعزام می کند

رژیم صهیونیستی قرار است وزیر گردشگری خود را به نمایشگاه اکسپو دوبی در امارات متحده عربی اعزام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو ارتش اسرائیل، رژیم صهیونیستی قرار است وزیر گردشگری خود را به نمایشگاه اکسپو دوبی در امارات متحده عربی اعزام کند.

در این ارتباط گفته شده که اعزام هیئت تل آویو در سطح وزیر گردشگری به امارات به دلایل امنیتی صورت می‌گیرد و تل آویو به دلیل برخی نگرانی‌ها ترجیح داده تا هیئت‌های بزرگ‌تر دولتی را به این نمایشگاه اعزام نکند.

برهمین اساس نیز «یوئیل رازبوزوف»، وزیر گردشگری رژیمم صهیونیستی قرار است روز دوشنبه عازم امارات متحده عربی شود تا ریاست هیئت تل آویو در نمایشگاه اکسپو دوبی را به عهده گیرد.

نمایشگاه بین‌المللی اکس پو۲۰۲۰ قرار بود سال گذشته در شهر دبی برگزار شود، اما به‌علت همه‌گیری کرونا یک سال به تعویق افتاد. به گفته برگزارکنندگان اکسپو، این نمایشگاه بین‌المللی که از اول اکتبر کار خود را آغاز می‌کند، در مدت ۶ ماهه‌ای که برپا خواهد بود، بیش از ۲۵ میلیون بازدیدکننده خواهد داشت. دبی امیدوار است با جذب بازدیدکنندگان از سراسر جهان به اکسپو، اقتصاد این مرکز تجاری خاورمیانه را که مانند همه دنیا از همه‌گیری کرونا آسیب دیده است، بار دیگر ترمیم و تقویت کند.

امارات متحده عربی نخستین کشور حوزه خلیج فارس بود که ماه اوت سال گذشته از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد و در سپتامبر ۲۰۲۰ با میانجی‌گری آمریکا توافقی موسوم به «پیمان ابراهیم» برای برقراری روابط دیپلماتیک با تل آویو را امضا کرد. با این حال پس از امارات، فقط بحرین به توافق مذکور پیوست و دیگر کشورهای عربی خلیج فارس ترجیح دادند تا چنین توافقی را امضا نکنند.