شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حسن یزدانی#فوتبالی

ببینید ؛ واکنش فوتبالی های سرشانس به افتخارآفرینی حسن یزدانی + سند

تبریک به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی ؛ از علی دایی تا گل محمدی و شجاع خلیل زاده

خط و نشان کشتی گیر آمریکایی برای حسن یزدانی

پس از پیروزی افتخارآفرینی حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی و قهرمانی در جام جهانی کشتی، فوتبالی های سرشناس از جمله علی دایی، یحیی گل محمدی و شجاع خلیل زاده از ستاره کشتی ایران تمجید و قدردانی کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کسب دو مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد توسط حسن یزدانی و امیرحسین زارع بازتاب های فراوانی میان چهره های ورزشی و غیرورزشی داشت.

تیم ملی کشتی آزاد شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. کسب دو مدال خوش رنگ طلا توسط حسن یزدانی و امیرحسین زارع، بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت و چهره های ورزشی، فوتبالی، سیاسی، هنرمندان و… با انتشار پست و استوری های مختلفی در صفحات شخصی خود، این دو طلای ارزشمند را تبریک گفتند.

ابتدا حسن یزدانی توانست در یک کشتی انتقامی، دیدنی و نفس گیر از سد تیلور آمریکایی بگذرد. یزدانی که پیش از این در سه رقابت کار را به تیلور باخته بود، توانست انتقام شیرینی از این کشتی گیر زیرک و باهوش بگیرد. دلاور مرد کشتی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۷، قهرمانی جهان ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۳ بار مغلوب تیلور شده بود و این بار در یک کشتی انتقامی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد این کشتی گیر آمریکایی گذشت و طلای جهانی را از آن خود کرد.

دیگر طلایی کشتی ایران، امیرحسین زارع بود. او که تنها ۲۰ سال دارد، در دیدار فینال به مصاف گنو پتریاشویلی کشتی‌گیر پرافتخار گرجستانی رفت. این کشتی گیر آملی در دیدار نیمه نهایی رقابت های المپیک توکیو به همین حریف گرجستانی خود باخته بود و این بار در دیداری انتقامی با نتیجه ۹ بر ۲ حریف خود را در هم کوبید و طلای جهانی را از آن خود کرد.

کسب این دو مدال طلا باعث شد تا کشتی ایران شبی فوق العاده را پشت سر بگذارد. یزدانی و زارع در حالی برابر ۲ حریف قدرتمند خود به پیروزی رسیدند که چند ماه پیش در المپیک به آنها باخته بودند. این پیروزی های بزرگ واکنش های زیادی نیز در فضای مجازی داشت و چهره های مختلفی پیام های تبریکی را در فضای مجازی منتشر کردند که با هم مرور می کنیم:

مهدی رحمتی بازیکن سابق استقلال و سپاهان و سرمربی فصل گذشته پدیده مشهد نیز این قهرمانی ها را به یزدانی و زارع تبریک گفت.

تبریک مهدی رحمتی به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی

استوری هایی که شجاع خلیل زاده منتشر کرده نشان می دهد او حسابی پیگیر فینال های کشتی بوده است. او به صورت زنده هر دو مبارزه یزدانی و زارع را به نظاره نشست و بابت پیروزی های آنها، استوری هایی را به اشتراک گذاشت.

تبریک شجاع خلیل زاده به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی

مسعود سلطانی فر وزیر سابق ورزش نیز پیام تبریکی را منتشر کرد و به دو طلایی کشتی ایران تبریک گفت. در متن پیام سلطانی فر آمده است:

پهلوانان ارزنده کشتی آزاد کشورمان
حسن یزدانی عزیز
امیرحسین زارع گرامی
دلاوری های شما در رقابت با حریفان قدرتمند آمریکایی  و گرجستانی و کسب مدال طلای جهان هدیه بزرگی به ملت شریف ایران بود.
امید، انگیزه، غرور و وحدت ملی ناشی از این رقابت های جوانمردانه و غیرتمندانه شما بار دیگر در دل مردم جوانه زد و شور و‌شعف را به ارمغان آورد.
این پیروزی را به شما، خانواده محترمتان، مربیان و‌مدیران کشتی کشور و مردم سرافراز ایران تبریک می گویم و تداوم این موفقیت ها را آرزو دارم.

مسعود سلطانی فر

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک نیز عکسی از حسن یزدانی را در اینستاگرامش منتشر کرد و به او خسته نباشید گفت.

تبریک رسول خطیبی به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی

سعید واسعی بازیکن تراکتور نیز ضمن تبریک این قهرمانی ها، ویدیوی جالبی را از محمد عباس زاده و عبدالله حسینی دو بازیکن شمالی تبریزی ها منتشر کرده که در حال رقص معروف مازندرانی هستند.

تبریک سعید واسعی به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی

یحیی گل محمدی نیز از نخستین افرادی بود که این قهرمانی ها را تبریک گفت. او ابتدا پستی را بابت قهرمانی یزدانی منتشر کرد و پس از پیروزی زارع در فینال، یک استوری نیز برای کسب طلای او به اشتراک گذاشت.

تبریک یحیی گل محمدی به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی

علی دایی جزو نخستین افرادی بود که برای قهرمانی حسن یزدانی یک پست اینستاگرامی منتشر و گفت که یزدانی دل مردن ایران را شاد کرده است.

تبریک علی دایی به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی

مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی امید نیز با این استوری نوشت: بعضی بردها خیلی دلچسبه

تبریکمهدی مهدوی کیا به حسن یزدانی برای قهرمانی در جام جهانی کشتی