شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#شبکه‌های اجتماعی

توقیف صفحات مجازی حامی آرمان فلسطین؛ آزادی بیان به سبک غربی!


توقیف صفحات مجازی حامی آرمان فلسطین؛ آزادی بیان به سبک غربی!

شبکه‌های اجتماعی غربی که شبانه روز آزادی بیان را فریاد می‌زنند فقط طی سپتامبر گذشته ۷۰ صفحه فلسطینی یا حامی ملت مظلوم فلسطین را مسدود کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری آناتولی گزارش داد یک مرکز رصد فعالیت‌های فضای مجازی طی سپتامبر گذشته 70 مورد نقض آزادی بیان علیه فلسطینیان را در شبکه‌های اجتماعی به ثبت رسانده است.

این نقض‌ها از تعلیق حساب‌های کاربری فعالان و روزنامه نگاران طرفدار ملت فلسطین گرفته تا مسدود کردن و حذف صفحات فلسطینی در این شبکه‌ها بوده است.

در این بین شبکه‌های فیسبوک و اینستاگرام اقدام به حذف اطلاعات منتشر شده در رابطه با اسرای فلسطینی مجری عملیات تونل کرده و هر نوع انعکاس فعالیت در مورد انتقال مهاجران صهیونیست و شهرک سازی یا تصرف و سلب زمین‌های فلسطینیان در روستای بیتا در شمال کرانه باختری را مستقیما حذف کرده اند.

در این زمینه فیسبوک گوی سبقت را از بقیه شبکه‌های اجتماعی ربوده و 35 مورد از این نقض‌ها را به خود اختصاص داده است، توئیتر گرفته است.

گفتنی است در سال 2020 بیش از یک هزار و 200 مورد نقض مجازی حقوق فلسطینیان در شبکه‌های اجتماعی به ثبت رسید، این در حالی است که فلسطینیان صرفا به انعکاس مظلومیت مسئله خود و بر ملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان می‌پردازند.

انتهای پیام/