شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#سازمان لیگ

اولین اختلاف پرسپولیس و استقلال با سازمان لیگ شکل گرفت !

رویارویی پرسپولیس و استقلال با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی

رویارویی پرسپولیس و استقلال با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی

با توجه به تاکید اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال برای استفاده از تبلیغات محیطی بازی های خانگی دو تیم، مدیران سرخابی ها از هم اکنون با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی به اختلاف خورده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرکتی که قصد دارد همزمان اسپانسر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس شود، شرط مهمی برای عقد قرارداد با سرخابی ها دارد؛ این شرکت تبلیغات دور زمین بازی های خانگی سرخابی ها را هم می خواهد.

سازمان لیگ برای یک تنش تازه آماده باشد. استقلال و پرسپولیس می خواهند تبلیغات محیطی و تبلیغ دور زمین بازی های خانگی شان را از سازمان لیگ بگیرند و به کارگزار خود بدهند چرا که آنها این درآمد تبلیغاتی را برای خودشان می خواهند.

در روزهای اخیر یک شرکت که هم اکنون حامی مالی لیگ عراق است، به درخواست مصطفی آجورلو، پیشنهاد کرده کارگزار مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شود و در روزهای اخیر مصطفی آجورلو مذاکراتی را با مدیران تیم رقیب انجام داده است.

آجورلو بعد از قبول مدیرعاملی استقلال، با این کارگزار که در گذشته اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس بوده، ارتباط برقرار کرده و از او خواسته با استقلال قرارداد ببندد اما این کارگزار مدعی است تنها در صورتی اسپانسر استقلال می شود که همزمان اسپانسر پرسپولیس هم باشد چون شرکت هایی که به او تبلیغات می دهند حاضر نیستند فقط یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس برای شان تبلیغ کند و به این شکل نیمی از جامعه طرفداران فوتبال را از دست بدهند.

در این بین یک تصور اشتباه به وجود آمده و آن هم این است حضور اسپانسر مشترک به معنی درآمد مساوی دو باشگاه است اما این شرکت به صورت مجزا قصد درآمدزایی از ۲ برند را دارد و گویا اعلام کرده ۷۰ درصد از رقم دریافتی را به حساب هر باشگاه واریز می کند، پس هر باشگاهی که درآمد بیشتری داشته باشد، پول بیشتری به جیب می زند.

البته استقلال و پرسپولیس در گذشته با این شرکت همکاری داشتند و همکاری شان خالی از اختلاف و تنش هم نبود.