شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس

مجلس آماده خصوصی کردن سرخابی‌ها

رییس فراکسیون ورزش مجلس از آمادگی این نهاد برای تاثیر در خصوصی سازی می‌گوید.

مجلس آماده خصوصی کردن سرخابی‌ها

به گزارش منیبان؛ فروردین با اشاره به حضور وزیر جدید گفت: اولین انتظار از وزیر ورزش که جامعه فوتبال دارند این است که ساختار ورزش را اصلاح کند و دغدغه و نگرانی ها که موجود بوده در ورزش، از بحث مدیران ورزشی گرفته تا زیرساخت‌های ورزشی و به نوعی سیستمی که تاکنون ناکارآمدی بوده را به سمت کارآمدی ببرد. در بحث توسعه ورزش انتظارات هست از وزیر محترم و ما امیدوار هستیم با وجود تمام کمبودها و مشکلات، اتفاق خوبی رقم بخورد.

او درباره احتمال خصوصی سازی عنوان کرد: برای خصوصی سازی خیلی مولفه‌های زیادی باید دست به دست هم بدهد که یکی اراده وزیر ورزش می‌تواند باشد. باید بتواند لایحه نظام جامع باشگاه داری را به صورت کامل به مجلس ارائه بدهد و بعد که این به تصویب رسید، می‌توانیم قدمهای بعدی را برداریم.

وی با اشاره به اتفاقات در دولت قبلی اظهار داشت: وزیر قبلی علی رغم وعده‌ وعیدهای زیاد، ما شاهد نکته ملموس نبودیم و گلایه‌هایی که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارند، وعده‌های تو خالی بود که داده شد. امیدوارم وعده هایی که داده می‌شود، عملی شود. مجلس آمادگی دارد لایحه‌ای که می‌آید را در دستورکار قرار بدهد تا نگرانی درباره خصوصی‌سازی برطرف شود.

منبع: ورز سه

وبگردی