شهرخبر

اولتیماتوم فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال

بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در سال‌های گذشته که پرسپولیس قهرمان شده بحث بازیکن سالاری است.
پ

در استقلال بسیاری از بازیکنان هر وقت دلشان می‌خواهد تمرین می‌کنند و هر وقت دلشان بخواهد قهر می‌کنند و وقتی پول نگیرند دست به اعتصاب می‌زنند! این قاعده را در تمام سال‌های گذشته در استقلال به دفعات دیده ایم و متاسفانه هر کس هم که آمد با بازیکن سالاری مبارزه کند، خودش نابود شد و رفت.

مصداق بازیکن سالاری در استقلال بسیار زیاد است حتی یک بار چند بازیکن این تیم در فرودگاه هواداران استقلال را کتک زدند و بلافاصله با سینه ای ستبر به تمرینات برگشتند و هیچ اتفاقی هم برای آنها رخ نداد.

امروز هم که رشید مظاهری به تمرینات برگشته استقلالی‌ها باید کاملا مراقب باشند که بار دیگر اسیر بازیکن سالاری نشوند. البته رشید دروازه‌بان خوبی است و خیلی از نزدیکانش می‌گویند ته دلش چیزی نیست اما منظور ما فقط به او نیست و باید به استقلالی‌ها هشدار بدهیم که مراقب باشند تا بار دیگر چوب بازیکن سالاری را نخورد.

در استقلال بازیکنان هر وقت دلشان می‌خواهد به بهانه‌های واهی در تمرینات شرکت نمی‌کنند و نتیجه این می‌شود که یک بازیکن بزرگ نهایت ۱۵ بازی در طول یک فصل برای استقلال انجام می‌دهد. البته در تمام این سال‌ها که پرسپولیس قهرمان شده بخشی از هواداران استقلال عقیده دارند که این جامها را وزارت ورزش به پرسپولیس داده اما به هر حال استقلالی‌های واقعی و منطقی خوب می‌دانند که یکی از دردهای بزرگ استقلال که حالا مجیدی هم با آن مواجه است، همین ماجرای بازیکن سالاری است.

منبع: خبرورزشی