به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی خطاب به محمدهادی ایمانیه استاندار جدید فارس آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۷ مهر ۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «استاندار فارس» منصوب می‌شوید.

رییس جمهوری یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

وی تاکید کرد: مجاهدت برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌های استان، پشتیبانی و مانع زدایی از امر تولید در حوزه های صنعت و معدن، کشاورزی، دامپروری و گردشگری و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه بهداشت و درمان با بهره گیری از ظرفیت های مردمی، نخبگان، عشایر غیور استان و جوانان با انگیزه و انقلابی در تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

رییسی توفیقات استاندار جدید فارس را در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال و در جوار آستان ملکوتی سیدالسادات الاعاظم احمد بن موسی بن جعفر رحمت الله علیه خواستار شد.