به گزارش برنا، مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی درخصوص سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان اظهار داشت: به نمایندگی از مردم شهربابک و استان کرمان از دکتر سجادی به خاطر سفری که به این استان داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم. دکتر سجادی اولین وزیر ورزش و جوانان هستند که به شهر بابک آمدند و از نزدیک با قابلیت‌ها، نیازها، کمبودها و مشکلات این شهر آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی دکتر سجادی این است که ایشان از جنس ورزش هستند و خاک زمین را خورده‌اند. این سفر دستاوردهای خوبی برای شهربابک و دیگر شهرستان‌های استان کرمان داشت. در بخث تکمیل پروژه‌های ورزشی قرار شد مکاتباتی انجام شود و در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات پیش رو برای تکمیل این پروژه‌ها برداشته شود.

رضاحسینی افزود: یک تیم ما نیز در شهربابک که به تازگی به لیگ دسته یک راه پیدا کرده است با مشکلاتی مواجه است که قرار شد با مساعدت وزیر ورزش و جوانان این مشکل حل شود. یکسری از پروژه‌های ما که در دست بخش خصوصی هستند درخصوص تسهیلات مربوطه و برخی نکات دیگر با مشکل مواجه شده‌اند که دستورات لازم برای رفع و رجوع این مشکلات داده شد. ورزشگاه بزرگ شهربابک نیز از دیگر پروژه‌هایی است که هنوز تکمیل نشده و امیدواریم که به زودی به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان اظهار داشت: دکتر سیدحمید سجادی با وجود اینکه سفر کوتاه و فشرده‌ای به استان کرمان داشتند ولی در این سفر با نمایندگان حوزه‌های مختلف ورزش کرمان دیدار و گفتگو داشتند. درخصوص توسعه ورزش بانوان استان نیز وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان چند تیم ورزشی دیدار داشتند و مشکلات آنها را گوش دادند و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

رضاحسینی گفت: دکتر سجادی مثل یک پهلوان و قهرمان ورزشی به همه درس اخلاق می‌دهد. ایشان با صبر و حوصله درجریان مشکلات و کمبودهای استان کرمان قرار گرفتند و این متانت وزیر ورزش و جوانان ستودنی است. قطعا اگر همه وزرای دولت با این سبک وسیاق باشند مردم بین خود و دولتمردان دیگر فاصله ای نخواهند دید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمع بندی بنده از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان بسیار خوب و پربار است و در این سفر می‌توانستیم رضایت را از چهره خانواده ورزش استان ببینیم. امیدواریم که در سفر بعدی دکتر سجادی به استان کرمان شاهد افتتاح دیگر پروژه های نیمه تمام باشیم.