شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#استانی

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز و ایثار در استان تهران

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز و ایثار در استان تهران

جشنواره استانی نماز و ایثار در استان تهران و با هدف توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اهمیت نماز، تولید و ارائه آثار هنری و ادبی ارزشمند در حوزه نماز و ایثار برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «امیر شمس« دبیر جشنواره نماز و ایثار با تاکید بر اینکه این جشنواره در بخش‌های مسابقه‌ای و در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان در بخش فرهنگی شعر در قالب‌های کلاسیک و نو و در بخش هنری نقاشی خط و نقاشی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار کرد: جایگاه و اهمیت نماز و نیایش، نماز و دفاع مقدس، نماز و بصیرت دینی، نقش نماز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار و دفاع از ولایت؛ از محورهای اصلی این جشنواره است.

وی تاکید کرد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره پانزدهم مهر است و اختتامیه جشنواره سوم آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت فراخوان جشنواره به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نشانی tehran.farhang.gov.ir
مراجعه کنند.

همچنین شماره واتساپ  ۰۹۱۰۶۹۰۷۸۰۱ و آدرس ایمیل namazjashnvare@gmail.com برای دریافت آثار شرکت کنندگان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام