شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#چانگان

پژو و چانگان این وانت را با هم ساختند + تصاویر

پیکاپ مشترک پژو و چانگان یعنی کایچنگ F۷۰ قیمت‌گذاری شد و اکنون مشتریان چینی قادر به سفارش این خودرو هستند. این پیکاپ با قیمتی بین ۹۷ هزار الی ۱۲۵ هزار یوان (۴۳۰ میلیون الی ۵۵۳ میلیون تومان) قابل خریداری خواهد بود.

اقتصاد پژو و چانگان این وانت را با هم ساختند + تصاویر

کایچنگ F۷۰ ظاهری عضلانی و قدرتمند دارد که می‌توان گفت این سبک طراحی از پیکاپ‌های آمریکایی مطرح بازار الهام گرفته شده است. این خودرو برای سال ۲۰۲۲ به سیستم‌های جدیدی از جمله تشخیص صدا، کنترل راه دور و برنامه‌های نظارتی غیرحضوری مجهز شده است. دیگر آپشن‌های این خودرو را دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط، فرمان چندمنظوره، سیستم ورود و استارت بدون کلید، فیلتر هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو و شش کیسه هوا اشاره کرد.

وانت-پژو۲

در ساخت این پیکاپ از دستاوردهای جدید گروه پژو سیتروئن در زمینه ساخت و تولید شاسی بهره گرفته شده است و سواری نرمی را از این پیکاپ شاهد خواهیم بود. همچنین عملکرد کایچنگ F۷۰ در آفرود قابل قبول ارزیابی می‌شود. زاویه حمله این پیکاپ ۲۹ درجه و زاویه خروج آن ۲۷ درجه است. این پیکاپ می‌تواند از زمین‌های یخی و برفی، گل آلود و ناهموار به راحتی عبور کند.

وانت-پژو۳

زیر کاپوت چانگان کایچنگ F۷۰ پیشرانه دو لیتری توربو دیزل ۱۶۳ اسب‌بخاری، ۲.۵ لیتری توربو دیزل ۱۵۰ اسب‌بخاری یا ۲.۴ لیتری توربوشارژر بنزینی ۲۱۱ اسب‌بخاری قرار می‌گیرد. گیربکس‌های شش سرعته دستی و اتوماتیک برای این پیکاپ قابل انتخاب هستند و نسخه بنزینی تنها با گیربکس اتوماتیک به فروش می‌رسد. با توجه به حضور انبوه پیکاپ‌های چینی در بازار ایران، انتظار می‌رود این خودرو نیز در کشورمان قابل دسترسی باشد.

منبع: خودروبانک