شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ختم#استقلالی#استقلالی ها

تصویری خوشایند برای استقلالی ها ؛ ماجرای رشید مظاهری و استقلال ختم به خیر شد

بازگشت مظاهری به تمرین استقلال

رشید مظاهری : از فرهاد مجیدی ممنونم که همیشه دغدغه اش روزهای خوب برای استقلال است

ماجرای رشید مظاهری و استقلال، با بازگشت این دروازه‌بان به تمرینات تیمش، ختم به خیر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حتما در جریان اتفاقاتی که باعث جدایی مظاهری از استقلال شد، هستید منتهی وقتی احمد مددی از استقلال رفت و رشید مظاهری برای بازگشت، چراغ سبز نشان داد، این سوال مطرح شد که آیا مجیدی حاضر می‌شود مجددا با رشید کار کند.

او حسین حسینی و همچنین علیرضا رضایی را در تیمش داشت و مدل جدایی مظاهری از استقلال طوری بود که همکاری مجدد او با این تیم بعید به نظر می‌رسید منتهی بعد از آنکه مظاهری، دیشب در پستی اینستاگرامی، احتمال بازگشتش به استقلال را تقویت کرد، این دروازه‌بان، در تمرین امروز تیمش حاضر شد و طبق نوشته رسانه رسمی باشگاه استقلال، با دلجویی از کادرفنی و هم‌تیمی‌هایش به تمرینات تیم استقلال پیوست.

با بازگشت مظاهری به استقلال، رقابت برای رسیدن به دروازه این تیم دوباره جذاب خواهد شد و حسین حسینی نمی‌تواند از فیکس بودنش در این تیم مطمئن باشد. اتفاقی که برخی آن را به سود استقلال می‌دانند و معتقدند که حضور همزمان دو گلر همسطح در یک تیم می‌تواند باعث رقابت سالم بین آنها شود هر چند که این سکه روی دیگری هم دارد و آن حواشی احتمالی بابت حضور همزمان دو گلر سرشناس در یک تیم است. البته موافقان حضور همزمان دو دروازه‌بان از مخالفان عدم حضور دو دروازه‌بان بیشتر است.

با بازگشت مظاهری رقابت برای رسیدن به دروازه این تیم دوباره جذاب خواهد شد و حسین حسینی نمی‌تواند از فیکس بودنش در این تیم مطمئن باشد.