شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هالیوود

«دنیل کریگ» در آستانه اکران «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) در ایالات متحده، روی پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره‌ای دریافت می‌کند.

مراسم اهدای ستاره به « دنیل کریگ» چهارشنبه ۶ اکتبر برگزار خواهد شد. کریگ ۲ هزار و هفتصد و چهارمین فرد و چهارمین بازیگر «جیمز باند» پس از «راجر مور»، «دیوید نیون» و «پیرس برازنان» است که این ستاره را در پیاده‌روی مشاهیر دریافت می‌کند. ستاره کریگ در کنار ستاره مور در بلوار هالیوود قرار می‌گیرد.

«رامی مالک» که در فیلم «وقتی برای مردن نیست» نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند، در مراسم اهدای ستاره سخنرانی خواهد کرد. دیگر سخنرانان مراسم «مایکل جی. ویلسون» و «باربارا بروکلی» تهیه‌کنندگان فیلم‌های باند خواهند بود.

کریگ که برای پنجمین و آخرین بار نقش باند را در این فیلم بازی کرده، و از هوادراان باشگاه لیورپول انگلستان است، در مصاحبه‌ای با «جیمی کرگر» از شبکه اسکای اسپورتس به شوخی می‌گوید معتعد است که «یورگن کلوپ» بهترین گزینه برای جانشینی اوست.

کریگ می‌گوید: «می‌پرستمش، بنابراین بله. این بخت را داشته‌ام که یکی دو بار ملاقاتش کنم، و آدم دوست دارد که از او پیروی کند. یک رهبر است و… راستش را بخواهید فراتر از جیمز باند است.»

کلوپ می‌گوید اگرچه در سنین کودکی تمایل داشته باند باشد اما با گذر سال‌ها اولویت‌هایش به شکل قابل‌توجهی تغییر کرده‌اند:‌ «جیمز باند خیلی بدی خواهم بود. چون اگر با شورت شنا از آب بیرون بیایم، در همان لحظه همه دنیا روی‌گردان خواهند شد.»