شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نساجی

زامهران: شجاعی بخواهد پیراهن شماره ۱۰ نساجی را به او تقدیم می‌کنم/ از همان ابتدای لیگ باید خوب نتیجه بگیریم


زامهران: شجاعی بخواهد پیراهن شماره 10 نساجی را به او تقدیم می‌کنم/ از همان ابتدای لیگ باید خوب نتیجه بگیریم

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، اگر مسعود شجاعی بخواهد پیراهن شماره ۱۰ این تیم را به او خواهد داد.

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بعد از اینکه دومین اردو را در ساری پشت سر گذاشتیم بدن‌های بازیکنان در فرم بهتری قرار گرفت. ما خودمان را آماده شروع لیگ می‌کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به قرعه نساجی در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: ما باید با هر 15 تیم بازی کنیم و برای‌مان فرقی ندارد که در شروع لیگ باید با چه تیم‌هایی روبه‌رو شویم. مسئله مهم این است که بتوانیم از همان ابتدا روند خوبی داشته باشیم. ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و امتیازهایی که از دست دادیم به نساجی ضربه زد. ما به خوبی می‌دانیم که از همان ابتدای لیگ باید خوب نتیجه بگیریم.

زامهران درباره اضافه شدن مسعود شجاعی به لیست نساجی خاطر نشان کرد: من افتخار این را نداشتم که با آقا مسعود هم‌بازی باشم، ولی تعریف او را خیلی شنیده بودم. بعد از اینکه شجاعی به تمرینات نساجی اضافه شد متوجه شدم که او از لحاظ شخصیتی در چه سطحی قرار دارد. شجاعی واقعاً کاریزمای بالایی دارد. قطعاً آقا مسعود به تیم ما کمک خواهد کرد و خوشحالم که با چنین فوتبالیستی همبازی هستم.

 

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در واکنش به اخبار چند روز گذشته مبنی بر اینکه احتمال دارد شجاعی پیراهن 10 یا هفت نساجی را بر تن کند، گفت: ظاهراً پیراهن شماره هفت به یاد مرحوم نادر دست‌نشان بایگانی شده است، اما من حاضرم هر وقت آقا مسعود اراده کند پیراهن شماره 10 را تقدیمش کنم. من حتی با آقای الهامی هم در این مورد صحبت کرده و گفتم که پیراهن شماره 10 به مسعود شجاعی برسد، ولی ظاهراً ایشان قرار است شماره دیگری را بر تن کند.

وی در پایان راجع به اینکه نساجی قرار است در کدام ورزشگاه بازی‌های خانگی‌اش را انجام دهد، گفت: ظاهراً ورزشگاه ساری گزینه اول باشگاه و کادر فنی است و من اعتقاد دارم اگر قرار است بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود بهتر است در مازندران به میدان برویم. از طرفی امیدوارم که هر چه زوتر ورزشگاه شهیدوطنی آماده شود و ما بتوانیم در این استادیوم به میدان برویم.

انتهای پیام/