شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#طالبان

ترامپ دست به دامن طالبان شد!+جزییات

وکلای دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا برای بازگرداندن وی به توییتر به حضور طالبان در این شبکه اجتماعی متوسل شدند و اعلام کردند که چطور طالبان در توییتر حساب کاربری دارد اما ترامپ برای حضور در این شبکه اجتماعی منع شده است.

ترامپ دست به دامن طالبان شد!+جزییات

به گزاش منیبان؛ سی ان ان، بر اساس اسناد دادگاه فلوریدا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به تازگی از قاضی فدرال خواسته است تا حساب کاربری وی در شبکه اجتماعی توییتر دوباره فعال شود.

وکلای ترامپ طی ادعایی در دادگاه، دموکرات ها در کنگره و دولت بایدن را متهم کردند که آنان با تحت فشار قراردادن شبکه اجتماعی توییتر اجازه حضور دوباره ترامپ در این شبکه را نمی دهند.

وکلای رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین مدعی شدند چطور ممکن است طالبان در افغانستان حضور رسانه ای در توییتر داشته باشد اما رییس جمهوری سابق آمریکا حتی پیش از اتمام دوران ریاست جمهوری خود برای همیشه از حضور در توییتر منع شود.

شبکه توییتر در هشتم ژانویه سال جاری پیش از اتمام دوران ریاست جمهوری ترامپ، بعد از حادثه شورش به ساختمان کنگره، حساب کاربری توییتر ترامپ را به دلیل تشویق به خشونت برای همیشه غیرفعال کرد.

ترامپ از توییتر به عنوان تریبون اصلی برای انتشار سخنان خود و تصمیم‌گیری‌های مهم استفاده می‌کرد و بیش از ۸۸ میلیون نفر او را در توییتر دنبال می‌کردند.

توییتر و چند شبکه اجتماعی دیگر، از هنگام شورش ۶ ژانویه (۱۷ دی ماه) در کنگره در پی سخنرانی ترامپ با ادعا این که شکست او در انتخابات نوامبر به علت تقلب گسترده بوده و حمله مرگبار هوادارانش به ساختمان کنگره که دستکم پنج قربانی و صدها زخمی و مصدوم برجای گذاشت، به علت خطر تحریک خشونت، او را از دریافت خدمات محروم کرده اند.

وبگردی