شهر خبر

در گفت و گو با مهر اعلام شد؛

بازی دوستانه فجر سپاسی واستقلال منتفی است/مشخص شدن وضعیت حافظیه

بازی دوستانه فجر سپاسی واستقلال منتفی است/مشخص شدن وضعیت حافظیه

شیراز - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: قرعه بازی های فجر در آغاز بازی های این فصل لیگ برتر مناسب است اما به دلیل فشردگی بازی ها، دیدار تدارکاتی با استقلال منتفی است.

علی اصغر کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به نظر بنده قرعه تیم ما در آغاز مسابقات خوب و مناسب است هرچند در سه هفته آغازین، در دو بازی میهمان هستیم اما در مجموع راضی هستیم.

وی در خصوص ورزشگاه حافظیه که مهمترین گزینه میزبانی از تیم فجر در مسابقات لیگ برتر است بیان داشت: چمن ورزشگاه حافظیه را مدت هاست ندیده‌ام اما این سازمان لیگ است که تصمیم خواهد گرفت و قرار است نمایندگان آنها روز چهارشنبه از این ورزشگاه دیدن کنند و هر ورزشگاهی که میزبان بازی‌های ما باشد باید از روز ۱۷ مهر یعنی ۱۰ روز پیش از آغاز لیگ برتر در اختیار ما قرار بگیرد تا در آن تمرین کنیم.

سرمربی زردپوشان شیراز در خصوص اردوی آماده سازی تهران و بازی‌های تدارکاتی اظهار داشت: اردوی تهران خوب و مفید بوده و بچه‌ها روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شوند و یکشنبه شب در چهارمین بازی تدارکاتی در این اردو با مس رفسنجان بازی می‌کنیم و روز ۱۴ مهر نیز پس از آخرین بازی دوستانه خود مقابل ذوب آهن، عازم شیراز می‌شویم.

کلانتری در خصوص بازی با استقلال افزود: اگر بخواهیم با این تیم دیدار دوستانه داشته باشیم باید فردای بازی با مس رفسنجان به مصاف استقلال برویم که بدلیل فشردگی بازی‌ها، برگزاری این دیدار عملاً منتفی شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم هم بیان کرد: با ۲ بازیکن دیگر درحال رایزنی هستیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا یکی دو روز آینده با این دو بازیکن قرارداد بسته می‌شود.