شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کانادا#والیبال#جوانان ایران

عطایی: مقابل کوبا بهتر از گذشته بودیم/ توخته به بازی با کانادا می‌رسد


عطایی: مقابل کوبا بهتر از گذشته بودیم/ توخته به بازی با کانادا می‌رسد

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران معتقد است شاگردانش در دیدار مقابل کوبا، عملکردی بهتر از دیدارهای گذشته ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در مورد پیروزی شاگردانش مقابل کوبا، در مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان اظهار داشت: بازی سختی مقابل کوبا داشتیم؛ به‌خصوص در ست‌های سوم و چهارم. کاپیتان کوبا بهترین بازیکن این تیم بود که از روز اول مسابقات مصدوم شد. او امروز از اواسط ست سوم به مسابقه رسید و جریان بازی را عوض کرد؛ تا جایی که کار تیم ایران سخت شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان در ادامه افزود: کوبا تیمی پُرقدرت با پتانسیل بالاست. اسپک‌های با ارتفاع بالا، دفاع بلند و فیزیک خوب از جمله نقاط قوت این تیم است. شاید کوبا سازمان‌دهی درستی نداشت که در این دوره از مسابقات موفق نبود.

عطایی با ابراز رضایت از عملکرد جوانان ایران تصریح کرد: فکر می‌کنم بازیکنان ایران امروز تا حد قابل توجهی، بهتر از گذشته بازی کردند و موفق شدند تیم قدرتمند کوبا را شکست دهند.

وی با اشاره به مصدومیت توخته گفت: او حین دفاع، فرود بدی داشت و از ناحیه مُچ پا دچار ناراحتی شد. خوشبختانه مصدومیت توخته جدی نیست و امروز هم در ادامه بازی وارد زمین شد تا به تیم کمک کند. او قطعاً به بازی فردا می‌رسد.

سرمربی تیم جوانان ایران درخصوص آخرین بازی ایران در مسابقات قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: بازی آخر مقابل کانادا برای تیم ایران مهم است. کانادا تیمی منظم است، اما سعی می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم تا با برد، مسابقات را به پایان ببریم.

انتهای پیام/