شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

پشت پرده بازگشت احتمالی ستاره ملی پوش به پرسپولیس ؛ پای اسکوچیچ در میان است !

هشدار اسکوچیچ برای بازی کردن صادق محرمی عامل بازگشت احتمالی او به پرسپولیس

هشدار اسکوچیچ برای بازی کردن صادق محرمی عامل بازگشت احتمالی او به پرسپولیس

با توجه به هشدار دراگان اسکوچیچ به صادق محرمی مبنی بر اینکه او باید در تیمش فیکس باشد و همیشه بازی کند، این روزها شایعه بازگشت محرمی به پرسپولیس بیش از گذشته شنیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی اعتقاد ویژه ای به صادق محرمی دارد که گفته می‌شود در آستانه بازگشت به پرسپولیس تهران قرار دارد.

دراگان اسکوچیچ به قدری به صادق محرمی اعتقاد دارد که تحت هر شرایطی این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند به طوری که حتی در روزهایی که این بازیکن در دیناموزاگرب وضعیت خوبی ندارد، باز هم گزینه اول بازی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی است.

اسکوچیچ برای دو بازی بعدی تیمش به جز محرمی، صالح حردانی مدافع راست فولاد را هم به اردو دعوت کرده است. بازیکنی که در بازی مقابل سوریه، جای جعفر سلمانی را در زمین گرفت و نمایش به مراتب بهتری به نسبت خرید تابستانی استقلال داشت.

حردانی در حالی تنها گزینه رقابت با محرمی برای رسیدن به ترکیب اصلی است که بر خلاف اردوهای قبلی، خبری از جعفر سلمانی نیست. بازیکنی که هنوز معلوم نیست به چه دلیل به عنوان مدافع راست به تیم ملی دعوت شد و در دو بازی، در ترکیب ابتدایی تیم اسکوچیچ به میدان رفت و حالا به چه دلیل، جایی در بین نفرات منتخب سرمربی تیم ملی ندارد.

به جز سلمانی، دانیال اسماعیلی‌‎‌فر و سیامک نعمتی سایر نفراتی بودند که در دوران اسکوچیچ به عنوان دفاع راست به تیم ملی دعوت شدند منتهی همه آنها تحت تاثیر اعتقاد ویژه سرمربی تیم ملی به صادق محرمی قرار گرفتند.

نکته قابل توجه اینکه از دید طرفداران وریا غفوری و رامین رضاییان، این دو بازیکن شایستگی حضور در اردوی تیم ملی و حتی بازی در ترکیب ثابت را دارند اما دراگان اسکوچیچ به دلایلی که به صورت واضح اشاره‌ مستقیم به آن نداشته، روی نام این دو مدافع سرشناس خط قرمز کشیده است تا شایعات مختلفی درباره این دو بازیکن مطرح شود.

 به نظر می‌رسد اسکوچیچ روی استفاده از محرمی و حردانی برای حضور در دفاع راست تیم ملی به جمع بندی نهایی رسیده است هر چند که بر اساس اخبار غیررسمی، اسکوچیچ به صادق محرمی گفته اگر نتواند خودش را به ترکیب دینامو برساند، احتمال اینکه شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست بدهد، وجود دارد و همین موضوع شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را در نیم فصل قوت بخشیده است.