شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#لیگ برتر

ببینید ؛ وعده های جذاب مدیر تراکتور برای تی تی ها درباره زنوزی و قهرمانی در لیگ برتر + سند

کاظم محمودی ، مدیر باشگاه تراکتور : آقای زنوزی خودشان بسیار علاقه مند به تیم هستند و سعی دارند شرایط ثبات را به تیم تزریق کنند ؛ تراکتور در این سال ها شایستگی قهرمانی داشته و امیدواریم با فیروز کریمی به آنچه لیاقتش را داریم برسیم

  • دانلود با کیفیت 480
  • دانلود با کیفیت 720
  • دانلود با کیفیت 1024
  • کاظم محمودی ، مدیر باشگاه تراکتور گفت : تراکتور به نظرم شایستگی قهرمانی در این سال‌ها را داشته و ما امیدوار هستیم این تیم بتواند انتظارات را در این فصل برآورده کند. آقای زنوزی خودشان بسیار علاقه مند به تیم هستند و سعی دارند شرایط ثبات را به تیم تزریق کنند. مطمئن باشید امسال، سال خوبی برای تراکتور خواهد بود.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    کاظم محمودی پس از قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در فصل بیست و یکم گفت:

    به نظرم قرعه کشی خوبی بود و امیدوارم تراکتور بتواند بازی‌ها را با موفقیت آغاز کند. تراکتور به نظرم شایستگی قهرمانی در این سال‌ها را داشته و ما امیدوار هستیم این تیم بتواند انتظارات را در این فصل برآورده کند.

    مدیر باشگاه تراکتور ادامه داد:‌

    مشکلاتی در تیم وجود داشت که اکنون سعی داریم آنها را برطرف کنیم. امیدوارم با بازگشت طرفداران به ورزشگاه‌ها این مشکلات برای ما کمتر شود.

    محمودی تاکید کرد:

    فیروز کریمی یکی از بهترین مربیان حال حاضر لیگ برتر فوتبال ایران است. او در آسیا و لیگ کشورمان موفق شده به مقام قهرمانی دست پیدا کند. باشگاه تا آنجا که بتواند نفرات مدنظر کریمی را در اختیار او قرار خواهد داد و فکر نمی‌کنم او از وضعیت تیم ناراضی باشند.

    مدیر باشگاه تراکتور گفت:

    تغیرات در تیم زیاد بوده، تیم جوان شده و ما امیدوار هستیم این بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند. بازیکنان با تجربه نیز در تیم حضور دارند و امیدواریم با این ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

    وی در خصوص اینکه تراکتور مشکلات مالکیت آیا دارد یا خیر تصریح کرد:

    مشکلات به پایان رسیده و تیم با زنوزی ادامه خواهد داد. امیدوارم این مشکلات با حمایت طرفداران به پایان برسد. تیم‌های پرطرفدار بدون طرفدار هیچ هویتی ندارند و ما نیز به حمایت‌ آنها نیاز داریم. امیدواریم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

    کاظم محمودی ادامه داد:

    امیدوارم به زودی پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود و ما هم بتوانیم از بازیکنان تازه وارد خود استفاده کنیم. به امید خدا قصد داریم ثبات به تیم اضافه شود. البته این موضوع با حمایت طرفداران و مسئولین اجرایی خواهد شد. آقای زنوزی خودشان بسیار علاقه مند به تیم هستند و سعی دارند شرایط ثبات را به تیم تزریق کنند. مطمئن باشید امسال، سال خوبی برای تراکتور خواهد بود.  تیم جوان باید حمایت شود و باید به آن زمان داده شود تا بتواند نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کند.


    خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

    در اینجا در این باره بیشتر بخوانید