شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#رادیو

پخش ویژه برنامه‌های پایان صفر از رادیو اربعین


پخش ویژه برنامه‌های پایان صفر از رادیو اربعین

مدیر رادیو اربعین به ویژه برنامه دهه آخر ماه صفر اشاره کرد که در روزهای پایانی ماه صفر برنامه‌های مختلفی را آماده پخش کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد تشکری مدیر رادیو اربعین درباره برنامه های این شبکه در روزهای پایانی صفر گفت: در روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است، برنامه‌های مختلفی را آماده کرده و پخش می‌کند.

وی ادامه داد: ارتباط زنده با استودیو شماره دو رادیو اربعین در حرم مطهررضوی، پخش سخنرانی‌های مذهبی و مستندهای ویژه این ایام از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است که روی آنتن رادیو اربعین می‌رود.

تشکری اظهارداشت: این برنامه‌ها با اجرای مجریان معارفی چون تیمور کوشکی، پیام ابراهیم‌پور، سید مرتضی جوادی و حمید عبیری تقدیم شنوندگان خواهد شد. پخش مجالس عزاداری مردم از سراسر کشور، پخش مرثیه سرایی مداحانی چون محمدحسین پویانفر، نریمان پناهی، سعیدحدادیان و محمود کریمی از دیگر بخش‌های این برنامه‌هاست. در ساعت 23 هر شب حجت الاسلام هوشیاری خوانساری پژوهشگر و استاد دانشگاه درباره اهمیت شناخت اربعین و فرهنگ عاشورا و زندگی حسینی صحبت می‌کند.

وی تأکید کرد: در ایام شهادت امام رضا ویژه برنامه های رادیو اربعین از صحن آزادی حرم مطهر تقدیم مخاطبین می‌شود، در این برنامه هنرمندان و کارشناسان برجسته حضور دارند و از نقش امام رضا (ع) در مراحل مختلف زندگی‌شان می‌گویند.

استودیو شماره یک رادیو اربعین در تهران نیز فعال است و با حضور کارشناسان مذهبی و ارتباط با اماکن مذهبی و بهره‌گیری از مباحث و گفت وگوهای مختلف معارفی و ذاکران اهل‌بیت ارتباطی معنوی را با بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) برای شنوندگان  فراهم می‌کند.

همچنین پخش مجموعه‌ای از سخنرانی‌های مذهبی خطبایی چون حجج اسلام ماندگاری، ابوالقاسمی، رفیعی، رنجبر و… و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل بیت (ع) به صورت میان برنامه در این ایام تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مدیر رادیو اربعین اشاره کرد هر شب در گفت‌وگو با حجت الاسلام شهاب مرادی به سیره زندگی رسول الله (ص) و ویژگی‌های اخلاقی آن حضرت از جمله مهربانی و بندگی ایشان می‌پردازیم . در بخشی از برنامه شبانگاهی با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می‌پردازیم در فواصل برنامه‌ها با محوریت گفت‌وگو با چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری و ارادت‌شان به خاندان اهل بیت روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/