شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اورتون#منچستریونایتد

سولسشایر: شادی گل رونالدویی بازیکن اورتون نشان می‌دهد تأثیر زیادی بر فوتبال داشته‌ایم/ نیمه دوم قدرت لازم را نداشتیم


سولسشایر: شادی گل رونالدویی بازیکن اورتون نشان می‌دهد تأثیر زیادی بر فوتبال داشته‌ایم/ نیمه دوم قدرت لازم را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به این نکته اذعان کرد که تیمش در نیمه دوم بازی با اورتون قدرت و سازماندهی لازم را نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک مقابل اورتون دست نیافت، پس از این بازی گفت: ما باید تیم خود را در سه بخش بهبود ببخشیم، در دفاع، خط میانی و البته خط حمله.

وی همچنین درباره زننده گل تساوی اورتون که شادی گلی مشابه فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ داشت، تأکید کرد: شادی گل رونالدویی تاون‌سند نشان می‌دهد که چه تأثیر زیادی بر فوتبال داشته‌ایم و به‌عنوان یک تیم چقدر پیشرفت کرده‌ایم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در ارزیابی بازی هم اظهار داشت: نیمه اول واقعاً خوب بودیم، بازی را خوب شروع کردیم و گل شگفت‌انگیزی هم به ثمر رساندیم. در نیمه دوم اما آن قدرت و سازماندهی لازم را نداشتیم.

سولسشایر ادامه داد: ما در بیشتر زمان بازی توپ را در اختیار داشتیم، اما باید بدانیم که چه زمانی ریسک کنیم و اینکه چطور ضدحمله نخوریم. ما امروز خیلی به اورتون فرصت گلزنی ندادیم، اما با این وجود یک بار دروازه‌مان باز شد.

انتهای پیام/