شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#فوتبالی#لیگ برتر

عزیزی خادم تاکید کرد:

امیدوارم در لیگ بیست و یکم فوتبالی سالم و حرفه‌ای را ببینیم

امیدوارم در لیگ بیست و یکم فوتبالی سالم و حرفه‌ای را ببینیم

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد بیست و یکمین دوره لیگ برتر همراه با رعایت موازین اخلاقی و اصول جوانمردی و فوتبال حرفه ای همراه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام شهاب الدین عزیزی خادم برای شروع بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر آمده است:

«با یاد و نام خدا و سپاس به درگاه او و با توکل به الطاف بیکران او

با اهتمام و برنامه ریزی مدیران محترم سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ملی و در پی آن، فصل تازه ای در فوتبال حرفه ای کشور، آغاز می‌شود.

ما به نمایندگی از جامعه بزرگ‌ فوتبال ملی و همه علاقه مندان و هواداران فوتبال، اراده کردیم در این دوره نوین، با همراهی همه ذینعفان فوتبال، یک گام بلند برای خلق ارزش های جدید و متعالی برداریم.

رویکرد برنامه محور، توسعه متوازن در همه عرصه ها و لایه ها، توجه اکید به عدالت در توزیع فرصت ها، استفاده از دانش و فناوریهای نوین و روزآمد، نهادینه سازی رقابت سالم و بدور از فساد ، صلح و دوستی و برابری ، التزام به نظم ، قانون و مقررات ، پایبندی به اخلاق ورزشی ، ادب و حرمت همه ذینفعان ، اهتمام به خرسندی ، شادمانی و وحدت ملی ، پیروزی مبتنی بر تلاش و جوانمردی ... بخشی از اهداف و ارزشهایی است که در مسابقات فصل جدید لیگ برتر و به تبع آن در همه دیگر لیگ ها در انتظار تبلور و تجلی آن هستیم.

ملت بزرگ و شریف ایران ، با آن تاریخ پرشکوه ، فرهنگ و تمدن فاخر و با بهرمندی از آیین انسان ساز اسلام و پیامبر عظیم الشانش که اسوه مکارم اخلاقی است و با عشقی که به خاندان عصمت و طهارتش دارد ، شایسته آن است که در عرصه رقابت های ورزشی و مستطیل سبز و در حواشی آن ، شاهد اخلاق ، ادب ، جوانمردی ، قانون گرایی ، رقابت دوستانه ی سالم و یک فوتبال حرفه ای ، زیبا و افتخار آفرین باشد .

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با جدیت و تاکید از مدیران محترم باشگاه ها ، مدیران سازمان لیگ ، هیات های فوتبال سراسر کشور ، مربیان ، بازیکنان ، سرپرستان ، اصحاب رسانه ها ، رسانه ملی ، هواداران تیم ها و همه فوتبال دوستان می خواهد که تحقق برنامه ریزی شده این اهداف و ارزشها را در دستور کار خود قرار دهند.

فدراسیون فوتبال نیز ، بنا بر ماموریت ذاتی خود ، راهبری و پیشبرد این مهم را به طور سنجیده در دنبال کرده و فضای فوتبال کشور را همه لایه ها رصد و تحلیل می نماید و تلاش دارد تا باشگاه های پیشرو و موفق در این میدان را مورد توجه و تقدیر قرار دهد.

همچنین ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با اهتمام ویژه ای پاسداری از اخلاق ، عدالت ، قانون ، انضباط و رشد حرفه ای را در راس وظایف خود دانسته و با همه دست اندرکاران فوتبال ملی ، در راستای تحقق این اهداف متعالی ، دست دوستی و همکاری می‌فشارد.

به امید روزهای پرافتخار در میدانهای فوتبال و اخلاق و درخشش پیروزمندانه همه ورزشکاران ایران اسلامی در میدانهای ملی و بین المللی.

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم»