شهر خبر

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال:

نیم فصل اول فشرده برگزار می شود/ امیدوار به حضور هواداران هستیم

نیم فصل اول فشرده برگزار می شود/ امیدوار به حضور هواداران هستیم

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: در نیم فصل اول مسابقات به صورت فشرده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی قبل از انجام مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درباره اینکه آیا بازی‌ها در انتهای هر هفته برگزار می‌شود، گفت: بازی‌ها در آخر هفته: ما تقریبا در هر چهار پنج روز بازی‌هایی را داریم. به همین خاطر قرار نیست همیشه در آخر هفته بازی کنیم. سعی می‌کنیم با توجه به شرایط بتوانیم بهترین ساعت را پخش تلویزیونی کنیم.

او درباره حضور تماشاگران در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و یکم ادامه داد: حمایت‌های بسیار زیادی از سوی وزارت ورزش انجام می‌شود. فدراسیون فوتبال هم برای تیم ملی الگویی را در نظر دارد. ابتدا اجازه دهید در بعد بین المللی بحث میزبانی تیم ملی ایران حل شود. حتما با همان تدبیر و الگو این کار را در لیگ برتر نیز انجام می‌دهیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره احتمال تعویق بازی‌های پرسپولیس تاکید کرد: اجازه دهیم نماینده کشورمان بازی‌هایش را انجام دهد و با توجه به برنامه‌ای که امروز پیش می‌آید کار را دنبال می‌کنیم.

مهدی درباره عدم تجهیز و آمادگی برخی ورزشگاه‌ها در شروع بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: ما فرض را روی این موضوع می‌گذاریم که تیم‌ها میزبانی را در ورزشگاه‌های خودشان برگزار می‌کنند. اگر در ۲۰ روز آینده ورزشگاهی به مسابقات نرسد باید استادیومی را به عنوان جایگزین انتخاب کنند.

نیم فصل اول فشرده برگزار می شود/ امیدوار به حضور هواداران هستیم

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: فعلا دو تیم نساجی و مس رفسنجان را داریم. فجر سپاسی هم اعلام کرده بخشی از ورزشگاه تعمیرات داشته است و لازم است مورد بازرسی قرار بگیرد. باید قبل از مسابقات تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم حوادث فصل گذشته را به حداقل برسانیم. خوشبختانه روند واکسیناسیون نوید روزهای خوبی می‌دهد. ما مسلما نیم فصل اول را با فشردگی پیش می‌بریم. استادیوم‌ها آماده است. نتایج نیم فصل اول و برنامه‌ریزی در این زمینه کمک می‌کند تا در نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کنیم.

مهدی درباره زمان احتمالی برگزاری سوپرجام فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: قبل از شروع لیگ برتر نیست. درخواست سرمربی تیم ملی را مورد توجه قرار دادیم تا ملی‌پوشان دچار آسیب دیدگی احتمالی نشوند. در زمان مناسب برای این بازی هم برنامه‌ریزی می‌کنیم و آن را تقدیم هواداران خواهیم کرد.

او درباره اینکه تکلیف رقابت دو تیم را تفاضل گل مشخص می‌کند یا بازی رو در رو تصریح کرد: دستورالعمل تدوین شده است. به هیأت رئیسه ارسال شده است. به احتمال زیاد ابتدا بازی رو در رو اهمیت دارد و سپس تفاضل گل.