شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#وزارت#وزارتخانه

وزارت حمل و نقل آمریکا ۳ هزار و ۷۰۰ کارمند را موقتاً اخراج کرد


وزارت حمل و نقل آمریکا 3 هزار و 700 کارمند را موقتاً اخراج کرد

وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که به دلیل عدم موافقت کنگره با تامین بودجه پروژه های حمل و نقل شهری ۳۷۰۰ کارمند این وزارتخانه موقتاً اخراج شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که به دلیل عدم موافقت کنگره با تامین بودجه پروژه های حمل و نقل شهری قبل از پایان ضرب العجل مقرر یعنی اوایل روز جمعه، 3700 کارمند این وزارتخانه موقتاً اخراج شدند.

سخنگوی وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که این وزاتخانه هر اقدامی را که بتواند برای کاهش تاثیر این "وقفه موقت" در روند صدور مجوز "صندوق اعتباری بزرگراه" انجام می دهد.

بر اساس این گزارش، کارکنان بخش ایمنی از این برنامه اخراج موقت معاف هستند. قانونگذاران آمریکا در حال بررسی تمدید برنامه 30 روزه حمل و نقل سطحی هستند چرا که مذاکرات بر سر دولایحه بودجه زیرساخت دارد.

انجمن مقامات بزرگراه و حمل و نقل دولتی ایالات متحده (AASHTO) روز جمعه اعلام کرد که بودجه 50 میلیارد دلاری برنامه حمل و نقل سطحی فدرال که توسط صندوق اعتباری بزرگراه پشتیبانی می شود، به حالت تعلیق در آمده است.

جیم تایمون، مدیر اجرایی این انجمن در بیانیه ای گفت: این اقدام (تعلیق بودجه)، برنامه های ایمنی بزرگراه و حمل و نقل را به زمین می زند و کار زیرساخت های حمل و نقل حیاتی در سراسر این کشور را متوقف می کند. این اقدام به اقتصاد و همچنین کیفیت زندگی افراد جامعه ما ضربه می زند. این قابل قبول نیست.

انتهای پیام/