شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا

تغییر موضع رئیس باشگاه بارسلونا؛ رأی اعتماد موقت به کومان با تمرکز روی تن‌هاخ به عنوان گزینه‌ اول جانشینی


تغییر موضع رئیس باشگاه بارسلونا؛ رأی اعتماد موقت به کومان با تمرکز روی تن‌هاخ به عنوان گزینه‌ اول جانشینی

طبق اعلام یک منبع خبری در کاتالونیا، گزینه ارجح رئیس باشگاه بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان این باشگاه تغییر کرده، اما خود او فعلاً به مربی هلندی رأی اعتماد داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق گزارش رادیو کاتالونیا ترتیب گزینه‌های که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به‌عنوان جانشینان رونالد کومان در نظر گرفته نسبت به چند روز قبل تغییر کرده است.

طبق گزارش برنامه «سوپلمنت» رادیو کاتالونیا، اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی تیم فوتبال آژاکس اکنون گزینه ارجح لاپورتا برای جانشینی کومان روی نیمکت بارسلوناست و در صورتی که کومان نتواند در بازی امشب (شنبه) در خانه اتلتیکومادرید نتیجه‌ای قابل قبول کسب کند، احتمالاً سرمربی سابق تیم ملی هلند برکنار می‌شود.

با این حال همین منبع خبری اعلام کرد که استخدام سرمربی 51 ساله آژاکس قراردادی با باشگاه هلندی دارد که فسخ کردن آن برای کاتالان‌ها هزینه سنگینی درپی خواهد داشت و به همین دلیل روی کار آوردن او بلافاصله پس از اخراج کومان کار آسانی نخواهد بود.

قرار گرفتن نام تن‌هاخ در صدر فهرست گزینه‌های لاپورتا برای هدایت بارسلونا پس از کومان در حالی است که او در روزهای اخیر چهار گزینه دیگر شامل؛ آندره‌آ پیرلو، مارسلو گایاردو، روبرتو مارتینس و ژاوی را مدنظر داشت و در میان آنها تنها آندره‌آ پیرلو بدون تیم است و سه نفر بعدی به ترتیب با باشگاه ریورپلاته آرژانتین، اتحادیه فوتبال بلژیک و تیم السد قطر قرارداد دارند.

کومان ماندنی است!
در حالی که اکثر رسانه‌ها درباره اخراج احتمالی کومان در صورت باخت تیمش به اتلتیکومادرید گمانه‌زنی می‌کنند، خوان لاپورتا در جمع خبرنگاران از ابقای این مرد هلندی خبر داد. او گفت: کومان می‌ماند. او هر نتیجه‌ای که برای بازی امشب رقم بخورد به کارش ادامه می‌دهد. او تا حد مشخصی سزاوار کسب اعتماد از سوی باشگاه هست. به هر حال او اسطوره باشگاه است. من شجاعت او را برای قبول هدایت تیم در برهه‌ای این‌چنین پر از مشکل را تحسین می‌کنم.

 

انتهای پیام/