به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید کریمی اظهار کرد: ایثار و فداکاری علی لندی در نجات دیگران که به از دست دادن جان این نوجوان منجر شد بازخوردهای وسیعی در جامعه داشت و نشان داد روح فداکاری همچنان در فرزندان این سرزمین جاری وساری است.

وی افزود: در این راستا به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کشور برخود واجب دیدیم برای گرامیداشت یاد و خاطره این نوجوان فداکار در شهری که به نام نوجوان شهید محمدحسین فهمیده مزین است دیداری دوستانه را برگزار کنیم.

کریمی تصریح کرد: در این راستا با همراهی ارزشمند باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان گرانقدر این باشگاه وبا همکاری اداره کل ورزش و جوانان البرزو هیئت فوتبال مقرر شد این دیدار روز یکشنبه 11 مهر ماه از ساعت15  به میزبان ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز گفت: علی پروین اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز مهمان ویژه این بازی خواهد بود ضمن آنکه این دیدار به شکل زنده از شبکه تلویزیونی البرز پخش خواهد شد.

علی لندی یک نوجوان ایرانی در 18 شهریور 1400، پس از وقوع حادثه آتش سوزی در خانهٔ یکی از همسایگان اقوامش در ایذه، به دل آتش زد و جان دو زن سالمند را نجات داد. وی دچار سوختگی شدید شد که دو هفته پس از بستری بودن در بیمارستان، به‌علت سوختگی و مشکلات شدید تنفسی و ورود عفونت به خون، در یکم مهر 1400درگذشت.