شهر خبر

در ادامه تزویر انگلیس انجام شد؛

لندن حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها را محکوم کرد

لندن حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها را محکوم کرد

معاون وزارت خارجه انگلیس در اظهارنظری کم رمق و بعد از ۵ روز تاخیر، حمله شهرک نشینان به روستایی در الخلیل را که به زخمی شدن چندین فلسطینی منجر شد؛ محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از آنکه آمریکا با تاخیر و تنها به طور لفظی، حملات هفته پیش شهرک نشینان به ساکنین یک روستای فلسطینی نشین در جنوب «الخلیل» را محکوم کرد؛ انگلیس هم موضع کما بیش مشابهی را اتخاذ کرد.

در همین راستا، «جیمز کلورلی» معاون وزارت خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا (خاورمیانه)، امروز شنبه در پیامی توئیتری مدعی شد که دولت لندن اقدام خشونت آمیز شهرک نشینان را که در ۲۸ سپتامبر رخ داد؛ محکوم می کند.

این در حالی است که حادثه سه شنبه هفته گذشته رخ داده و این مقدار تاخیر در محکوم کردن آن از سوی انگلیس، به خوبی گویای موضع ریاکارانه لندن است.

در این پیام، بدون اشاره به مواضع خصمانه تل آویو علیه فلسطینی ها، از اینکه «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم این اقدام را محکوم کرده، استقبال شده است.

واشنگتن هم این حادثه را که به مجروح شدن شماری از فلسطینی ها منجر شد؛ روز پنجشنبه و بعد از تاخیری دو روزه محکوم کرده بود.

محکومیت لفظی این حادثه در حالی است که هفته گذشته، مجلس نمایندگان آمریکا کمک یک میلیارد دلاری این کشور به رژیم صهیونیستی را برای تجهیز سامانه موشکی «گنبد آهنین» تصویب کرد.