شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

بنزما: امباپه خودش گفت که به رئال مادرید ملحق خواهد شد


بنزما: امباپه خودش گفت که به رئال مادرید ملحق خواهد شد

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید در پیوستن کیلیان امباپه به این تیم تردیدی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد.

رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی 200 میلیون یورویی به PSG دادند، در ماه ژانویه می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او را در تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

کریم بنزما در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی «اکیپ» گفت: امباپه خودش به من گفت که به رئال مادرید ملحق خواهد شد. او می‌خواهد چیز دیگری ببیند. روزی او برای رئال بازی خواهد کرد. نمی‌دانم چه زمانی، اما او به رئال مادرید خواهد آمد. فقط مسئله زمان مطرح است.  

وی همچنین در تمجید از تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی اظهار داشت: رئال مادرید هنوز هم بهترین باشگاه در جهان است. بازسازی یا عدم بازسازی تیم، ما حالا فوتبال نوینی را ارائه می‌کنیم، نسلی نو با بازیکنان جدید. ما باید روی بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری کنیم، از این رو آنها روزی فوتبالیست‌های بزرگی خواهند شد.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید تصریح کرد: من در رئال هستم تا به این دست بازیکنان کمک کنم. می‌خواهم باعث پیشرفت آنها شوم. وقتی شما در پیشرفت دیگران نقش داشته باشید، باعث پیشرفت تیم می‌شوید و این باعث رضایت شما می‌شود.

بنزمای 33 ساله که نامش امسال در بین نامزدهای دریافت توپ طلاست، در این مورد نیز اظهار داشت: وقتی جاه‌طلب هستیم، باید به توپ طلا فکر کنیم.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید فصل جاری را طوفانی آغاز کرده و در 9 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 9 گل زده و هفت پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/