شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جعفر

خرید تابستانی استقلال ابهام بزرگ لیست اسکوچیچ ؛ خط قرمز روی نام جعفر سلمانی

غیبت جعفر سلمانی در بازی مقابل امارات و کره جنوبی

فیکس شدن جعفر سلمانی و سکونشینی زبیر نیک نفس دو استقلالی تیم ملی در بازی با سوریه

یکی از نکات جالب فهرست جدید تیم ملی، غیبت جعفر سلمانی در بازی مقابل امارات و کره جنوبی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرای حضور جعفر سلمانی خرید تابستانی استقلال در ترکیب ثابت تیم ملی، کماکان یکی از ابهام‌های بزرگ تیم دراگان اسکوچیچ است.

کاری به کیفیت جعفر سلمانی نداریم و قطعا بازیکنی که بتواند به فوتبال اروپا برود بازیکن بی‌کیفیت یا کم کیفیتی نیست منتهی هنوز این سوال وجود دارد که چرا اسکوچیچ ترجیح داد به یک بازیکن چپ‌پا در سمت راست خط دفاعی تیم ملی بازی بدهد تا کلی حرف و حدیث ایجاد شود و سوژه خوبی به منتقدانش بدهد.

نکته قابل توجه اینکه سلمانی در هر دو دیداری که به عنوان مدافع راست تیم ملی به میدان رفت، نمایش قابل دفاعی نداشت و در اولین بازی‌اش برای استقلال، به عنوان هافبک چپ به میدان رفت تا مشخص شود که فرهاد مجیدی هم یکی از کسانی است که اعتقادی به استفاده از این بازیکن در سمت راست ندارد.

حالا و در شرایطی که جعفر سلمانی دیگر لژیونر نیست، اسکوچیچ روی نام او خط قرمز کشیده تا دوباره یک ابهام جدید درباره این بازیکن به وجود بیاید و ای کاش سرمربی موفق تیم ملی در فاز نتیجه‌گیری حداقل درباره این یک بازیکن خاص، به رسانه‌ها توضیح بدهد. البته اگر هم توضیح ندهد حداقل این است که سلیقه‌اش در دعوت کردن یا نکردن از یک بازیکن خیلی زود تغییر می‌کند!