شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#سوزوکی#موتور

این موتور سیکلت 150 اسب بخار قدرت دارد/ شگفتی جدید سوزوکی در راه بازار

موتورسیکلت ۲۰۲۲ GSX-S۱۰۰۰GT چهار سیلندر ۱۵۰ اسب بخاری است که گشتاور ۱۰۶ نیوتن متری در ۹، ۲۵۰ دور در دقیقه دارد.

به گزارش زنهار،  GSX-S۱۰۰۰GT+ موتورسیکلتی کاملاً جدید از سوزوکی است که مبتنی بر موتورسیکلت GSX-R۱۰۰۰ ساخته شده است. این موتورسیکلت در نسل جدید تجربه سواری راحت و هیجان انگیزی را در اختیار سوارکاران قرار می دهد.

در حال حاضر GSX-S۱۰۰۰GT+ فراتر از نسل قبلی GSX-S۱۰۰۰F تکامل  یافته و اکنون تحولاتی عمیق را ایجاد کرده است به طوری که افرادی که علاقه‌مند به گردشگری با موتورسیکلت هستند و قصد دارند با موتورسیکلت به سفر بروند، از آن استقبال زیادی کرده اند.

این موتور چهار زمانه، ۹۹۹ سی سی با سیستم خنک کننده مایع DOHC چهار خطی با استفاده از معماری موتور GSX-R، قدرت یکنواختی را  ارائه می‌دهد که این امر باعث می شود تجربه سواری هم در مسافت های کوتاه و هم در مسافت های بلند کنترل شده باشد. 

موتورسیکلت ۲۰۲۲ GSX-S۱۰۰۰GT چهار سیلندر ۱۵۰ اسب بخاری است که گشتاور ۱۰۶ نیوتن متری در ۹، ۲۵۰ دور در دقیقه دارد. از جمله امکاناتی که این موتورسیکلت دارد می توان به کروز کنترل الکترونیکی، کنترل کشش و تغییر سریع بدون کلاچ اشاره کرد.

قاب آلومینیومی به سبکی و سواری نرم در این موتورسیکلت کمک می کند تا هم چابک باشد و هم بتوان با آن در جاده به خوبی سفر کرد.  از نظر بصری می توان به جرات گفت که این موتورسیکلت اکنون بسیار خیره کننده است و طرح فریم جدید، نقاط اتصال محکمی را ایجاد می‌کند، علاوه بر این امکان ایجاد یک صندلی مسافر راحت‌تر را نیز فراهم می‌کند.

ظرفیت بار و کنترل سیستم تعلیق GSX-S۱۰۰۰GT+به لطف وجود KYB کاملاً قابل تنظیم است.  پایه لاستیکی مخصوص فرمان، لرزش را به دستان سوارکار وارد می‌کند تا در تمام شرایط بهترین عکس العمل را داشته باشد؛ در حالی که همه پایه‌های پا دارای امکانات با دوامی هستند تا ارتعاش را در کفش های سوار کار کم کند.  

صندلی‌های سوار و سرنشین دارای طراحی اسپرت جدیدی هستند که راحتی بیشتری را در سواری‌های طولانی به حداکثر می‌رسانند و هر دو از روکش جدیدی استفاده می‌کنند که چسبندگی و آزادی حرکت را متعادل می‌کند.