شهرخبر

فراخوان بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر منتشر شد


فراخوان بخش غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

همزمان با اعلام زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش غیررقابتی نیز از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراخوان بخش غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

 

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای از اول آبان تا اول دی ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس  تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک،کوچه هانری کربن، پلاک 18 طبقه سوم ارایه کنند.

هیأت انتخاب آثار و گروه های جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیۀ گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصۀ اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعۀ دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

سی‌وهفتمین جشنواره‌ی موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 24  تا 29 بهمن 1400 به دبیری دکتر حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی(جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از  جشنواره خواهد بود.

در اینجا می‌توانید فراخوان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر را مطالعه کنید.

 

موسیقی , جشنواره موسیقی فجر ,

 

انتهای پیام/