شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تکواندو

زوار: با تیمی جوان به دنبال نمایشی زیبا و جذاب در جام باشگاه‌های آسیا هستیم/ بخشی نیاز به استراحت داشت


زوار: با تیمی جوان به دنبال نمایشی زیبا و جذاب در جام باشگاه‌های آسیا هستیم/ بخشی نیاز به استراحت داشت

سرمربی تیم تکواندو کن گفت: در راستای سیاست‌های باشگاه با تیمی جوان و یکدست به دنبال ارائه نمایش جذاب و زیبا در جام باشگاه‌های آسیا هستیم.

محمدرضا زوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط باشگاه لوازم خانگی برای حضور در مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تمرینات باشگاه کن از اواخر سال گذشته به صورت مستمر در بخش فنی، هوازی و بدنسازی با همراهی و همکاری کادر فنی و ورزشکاران با انگیزه تیم آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر یک تیم جوان و یکدست را آماده حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا کرده‌ایم. 

وی در خصوص ترکیب جوان تیم کن تصریح کرد: سیاست باشگاه کن همچون سال‌های گذشته اتکاء به نیروها و استعدادهای پرورش یافته در باشگاه است و با ایجاد بستر برای پشتوانه‌های تکواندو ایران، درصدد معرفی چهره‌های جدید در سال‌جاری هستیم. همه کارشناسان و دست اندرکاران، از باشگاه کن به عنوان یک باشگاه سازنده نام می‌برند و این موضوع، مسئولیت و انگیزه ما را برای ادامه همین مسیر بیشتر می‌کند.

سرمربی تیم کن خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نام مهدی حاجی‌موسایی قهرمان 17 ساله نونهالان آسیا و یکی از پشتوانه‌های سبک وزن ایران در سال‌های آتی که از فیزیک مناسب برخوردار است و همچنین علیرضا نادعلیان یکی از تکواندوکاران با اخلاق، خوش فیزیک و با آتیه  جهت پشتوانه سازی در  ادامه همین رویکرد و سیاست است و امیدوارم به عنوان یک باشگاه سازنده همچنان شاهد شکوفایی تکواندوکاران بیشتری در تیم باشیم.

زوار افزود: همانگونه که در سال‌های اخیر، باشگاه کن در تمامی لیگ‌های کشور خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است. ضمن احترام به باشگاه‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا که از کادر فنی مجرب و تکواندوکاران با کیفیت استفاده می‌کنند، تلاش می‌کنیم تا با نمایش رقابت‌های زیبا و جذاب پس از وقفه یک ساله جام باشگاه‌های آسیا موجبات رضایت علاقه‌مندان ورزش المپیکی تکواندو را فراهم آوریم.

وی در خصوص دلیل عدم حضور امیرمحمد بخشی در ترکیب این تیم گفت: بخشی یکی از بازیکنان آینده‌دار تکواندو ایران است که از رده نوجوانان با همراهی و همکاری استاد حسن فلاحی مربی زحمتکش شهرستان میانه،در باشگاه ما رشد و پرورش یافته است، اما پس از حضور طولانی مدت در اردوهای تیم ملی جهت حضور در مسابقات نمایشی المپیک، نیاز به استراحت داشت. این موضوع مورد موافقت من  و باشگاه قرار گرفت و بلافاصله با تمهیدات در نظر گرفته شده، محمد مهدی عمادی، قهرمان نوجوانان جهان را  برای کسب تجربه بیشتر و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت نمایش توانمندی‌هایش، جایگزین بخشی شد. ضمن اینکه بخشی همچنان با باشگاه قرارداد دارد.

سرمربی تیم تکواندو کن در خصوص عدم استقبال کشورهای قدرتمند از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: طبیعی است که مشکلات و عوارض ویروس کرونا، محدودیت‌هایی را برای همه کشورها ایجاد کرده است که این مشکلات در برخی از مناطق، تاثیر بیشتری را گذاشت. با وجود این مشکلات در سال‌جاری استقبال دیگر کشورها از این مسابقات بهتر از سال‌های قبل بوده و امیدوارم تا پایان زمان ثبت نام نیز به تعداد شرکت کنندگان افزوده شود.

زوار ادامه داد: امیدوارم با تلاش دست اندرکاران مسابقات در راستای ارتقاء کیفیت برگزاری در سال‌های آتی شاهد افزایش کمی و کیفی این رقابت‌ها باشیم. قطعاً این رقابت‌ها در کنار برگزاری منظم لیگ و همچنین قهرمانی کشور می‌تواند در معرفی نفرات شایسته و مستعد به مربیان تیم ملی کمک شایانی کند و از دل این مسابقات، نفراتی را که استحقاق حضور در تیم ملی را دارند شناسایی کرد.

وی در پایان گفت: از تلاش و زحمات همکاران و ورزشکاران باشگاه کن که در شرایط سخت کرونایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با انجام منظم تمرینات، شرایط خوبی را ایجاد کردند، قدردانی می‌کنم. همچنین از حمایت کامل مدیریت باشگاه که از برنامه‌های کادر فنی حمایت کردند و شرایطی را فراهم کردند تا با ارتباط بسیار مناسب  بتوانیم در فضایی به دور از فشار و استرس، در مسیر سازندگی ادامه دهیم، تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/