به گزارش برنا، مهندس علیرضا عاصم یوسفی در بازدید از مجموعه سوارکاری نوروزآباد با بیان اینکه راه اندازی طرح های رفاهی در مجموعه های ورزشی، برای کارکنان وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه، ورزشکاران، مردم و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و سلامت جسم از اولویت ها می باشد گفت: در اماکنی که در اختیار داریم می‌توانیم با فراهم نمودن شرایطی قانونی با جذب سرمایه گذار به صورت BOLT و مدیریت درست مجموعه ها را به سود دهی برسانیم. وقتی مجموعه های ورزشی به روز شود و خدمات درست دهند منجر به این می‌شود که حتی گردشگران خارجی جذب استفاده از اماکن ما شوند.

او با تاکید بر بازگشایی درب مجموعه نوروزآباد به روی مردم اظهار داشت: تمام تلاش خود را بکار می بندیم تا طرح های زودبازده اجرا شوند تا بتوانیم از این راه مشکلات معیشتی کارکنان را برطرف نمائیم.

مهندس عاصم یوسفی افزود: می بایست دارایی های شرکت توسعه و نگهداری اماکن از طریق مدیریت درست و بهره برداری مطلوب حفط شوند تا سرمایه های در اختیارمان را با اهداف و نقشه راهی که داریم به هدف برسانیم.

او در ادامه و بعد از بازدید از بخش های مختلف مجموعه سوارکاری شهدا گفت: ما به دنبال ایجاد فضایی تفریحی ورزشی در شرق تهران هستیم تا مردم بتوانند به خوبی از امکانات آن استفاده لازم را ببرند.

عاصم یوسفی به همکاری با فدراسیون های ورزشی هم اشاره کرد و گفت: طبق سیاست و نقشه راهی که داریم قرار است با فدراسیون ها جلساتی گذاشته شود تا با هم افزایی و هماهنگی و تعامل طرفین، ضمن در نظر گرفتن منافع و حفظ دارایی های شرکت توسعه باید درآمدهای شرکت بهبود یابند.

او تاکید کرد: همانطور که درصدد تبدیل مجموعه ورزشی آزادی به دهکده تفریحی ورزشی در غرب تهران هستیم می خواهیم در شرق تهران نیز چنین فضایی در مجموعه شهدا صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه در خاتمه ضمن خسته نباشید به کسانی که مجموعه سوارکاری شهدا را به نحو مطلوب نگهداری کرده اند ابراز داشت: خط قرمز ما، حفظ منافع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و بیت المال است. همگی باید در توسعه اماکن ورزشی کوشا باشیم و به نحو احسن از آنها نگهداری کنیم.