شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#همزمان#سیاه

دعوای جوهانسون و دیزنی بدون افشای جزئیات پایان یافت


دعوای جوهانسون و دیزنی بدون افشای جزئیات پایان یافت

اسکارلت جوهانسون که از دیزنی بخاطر اکران همزمان فیلم بیوه سیاه در سینماها و دیزنی پلاس و عدم افزایش دستمزدش شکایت کرده بود، از حل و فصل شدن مشکلش با این شرکت سینمایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دو ماه قبل بود که اسکارلت جوهانسون بازیگر بیوه سیاه بخاطر آنکه کمپانی دیزنی این فیلم را بطور همزمان در سینماها و سرویس اینترنتی خود پخش کرد تا از آن حمایت کرده باشد، شکایت کرد. او دلیل شکایتش را اینگونه توضیح داده بود که "دیزنی قرار نبوده این فیلم را همزمان در پلتفرمش اکران کند و همین باعث شده است که دریافتی او کمتر باشد." دیزنی نیز نسبت به شکایت این بازیگر هالیوود سکوت نکرد و شکایت او را غم‌انگیز و ناراحت‌کننده خوانده و او را متهم به بی‌توجهی به اثرات زیان‌بار کویید-19 بر اقتصاد سینما کرده است. تحلیلگران می‌گویند با این کار، جوهانسون ده‌ها میلیون دلار ضرر کرده است.

در دوران همه‌گیری کرونا، بعلت مشکلات و محدودیت‌های کرونایی، شرکت‌های پخش تصمیم گرفتند تا فیلم‌های خود را همزمان در سینما و سرویس‌های اینترنتی پخش کنند. این کار منجر به آن شد که استودیوها به بازیگران مبالغ بیشتری را پرداخت کنند که عدم پرداخت مورد انتظار جوهانسون  منجر به ناراحتی و شکایت وی شد.

حالا بعد از مدتی ورایتی از اتمام دعوای میان این بازیگر و دیزنی خبر داده است. این بازیگر با انتشار بیانیه‌ای گفته است که "از اینکه اختلافاتمان با دیزنی حل شده است خوشحالم. به کارهایی که در طول سالیان گذشته با هم ساختیم افتخار می‌کنم. مشتاقم که در سال‌های آینده به این همکاری ادامه دهم."

البته جزئیات حل و فصل فاش نشده است اما جوهانسون از استدیو 50 میلیون دلار دریافت کرده بود. آلان برگمن رئیس دیزنی نیز از حل شدن این مشکل ابراز خوشحالی کرده است. 

در ادامه حل شدن این مشکل، جوهانسون برای بازی در فیلم "برج وحشت" با این کمپانی قرارداد بسته است.

انتهای پیام/