شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#ورزشگاه آزادی

وحشت کره ای ها از هواداران ایرانی ؛ ورزشگاه آزادی گورستان تیم های مهمان + عکس

رسانه کره ای news1 : چنانچه تعداد تماشاگران بازی ایران و کره جنوبی از 10 هزار نفر به 1000 نفر کاهش یابد ، انتظار می رود بازیکنان تیم ملی که به میدان می روند ، بتوانند در محیط بهتری به مصاف ایران بروند

ایران

یک وب سایت کره ای با ابراز رضایت از کاهش تعداد تماشاگران ایرانی برای دیدار با این تیم ، آن را به سود بازیکنان کره دانست و ورزشگاه آزادی را گورستان تیم مهمان نامید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های ملی ایران و کره جنوبی باید در چهارمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند. در ابتدا عنوان شده بود که ۱۰ هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار قادر به حضور در استادیوم هستند. مسئله ای که منجر به وحشت رسانه های کره ای نیز شده بود.

اما روز گذشته وزیر ورزش و جوانان مدعی شد که کمیته مبارزه با ویروس کرونا، مجوز حضور تنها هزار تماشاگر را برای دیدار ایران و کره جنوبی صادر کرده که اکنون این خبر به رسانه های کره ای نیز رسیده و آنها از این بابت خوشحال هستند.

وب سایت کره ای news1 در این خصوص نوشت:

انتظار می رود بازیکنان کره جنوبی برابر جمعیت کمتری به مصاف ایران بروند. در ابتدا عنوان شد ۱۰ هزار تماشاگر برای دیدن بازی به استادیوم می روند که این تعداد به هزار نفر کاهش یافته است.

این وب سایت در ادامه نوشته است:

چنانچه تعداد تماشاگران از ۱۰ هزار نفر به ۱۰۰۰ نفر کاهش یابد، انتظار می رود بازیکنان تیم ملی که به میدان می روند، بتوانند در محیط بهتری به مصاف ایران بروند بخصوص اینکه تیم ملی کره در ۱۵ سال گذشته فقط یکبار در استادیوم آزادی که به گورستان تیم های مهمان معروف است، گلزنی کرده و در ۷ دیداری که در تهران به میدان رفته، هرگز برنده نشده است.