شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

مارویک: بازی سختی با ایران داریم


مارویک: بازی سختی با ایران داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد بازی بعدی این تیم برابر ایران سخت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه البیان امارات، فان مارویک انگیزه بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات را برای تلاش بیشتر در بازی‌های آینده مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 افزایش داده است. به ویژه اینکه سطح فنی و جسمانی بازیکنان پس از انجام 6 بازی در لیگ داخلی بهتر شده است.

مارویک در خلال تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امارات در دبی به بازیکنان گفته است که فوتبال تاریخ را به رسمیت نمی‌شناسد. تلاش و عملکرد قوی در میدان برای فوتبال مهم است و ارجحیت دارد. ما با بازی سختی برابر ایران پیش‌روی هواداران‌ مواجه هستیم. امیدواریم این آزمون بزرگ را با نتیجه جدی و خوبی پشت‌سر بگذاریم. چنین نتیجه‌‌ای به جاه‌طلبی امارات برای صعود به جام جهانی 2022 کمک می‌کند.

علی خصیف، فهد الظنحانی، عادل الحوسنی، محمد الشامسی، بندر الاحبابی، سالم سلطان، عبدالعزیز هیکل، شاهین عبدالرحمن، ولید عباس، محمود خمیس، خلیفة الحمادی، محمد العطاس، الحسن صالح، یوسف جابر، ماجد حسن، علی سالمین، عبدالله رمضان، محمد عباس، عبدالله حمد، ماجد راشد، فابیو دی لیما، خلفان مبارک، کایو کانیدو، خلیل الحمادی، محمد جمعة عید، طحنون الزعابی، علی مبخوت و سباستین تیگالی 28 بازیکنی هستند که در اردوی تیم ملی فوتبال امارات حضور دارند.

امارات  در روزهای 15 و 20 مهر به مصاف تیم‌های ملی ایران و عراق خواهد رفت.

در گروه A مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با شش امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (چهار امتیاز)، امارات (دو امتیاز) و سوریه، لبنان و عراق با امتیاز مشابه یک رتبه‌‌های دوم تا ششم را در اختیار دارند.

 

انتهای پیام/