شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی#فرهاد مجیدی#استقلالی#استقلالی ها

هشدار جدی صادق ورمزیار به استقلالی ها ؛ حرکت خطرناک فرهاد مجیدی لو رفت

صادق ورمزیار : استقلال با قرعه سخت و دو باخت به حاشیه می‌رود ؛ این حجم جابجایی در استقلال خطرناک است

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره اوضاع این باشگاه صحبت کرد

کاپیتان اسبق استقلال گفت: امیدوارم قرعه کشی لیگ برتر در ابتدا برای استقلال سخت و دشوار نباشد چون ممکن است دوباره این تیم را با نتایج ضعیف به حاشیه ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار در گفت‌وگویی درباره قرعه کشی لیگ برتر بیست و یکم و وضعیت استقلال نکات مهمی را مطرح کرد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

در آستانه مراسم قرعه کشی لیگ برتر با توجه به تغییرات زیادی که در تیم استقلال رخ داده است، قرعه آسان یا سخت چه تبعاتی برای استقلال خواهد داشت؟

صادق ورمزیار گفت:

ابتدا باید بگوییم در شروع مسابقات برای همه باشگاه‌ها خیلی مهم است که تیمشان بتواند رقابت‌های فصل را با برد شروع کند تا از نظر روحی و روانی کمک زیادی به آنها شود. اینکه یک تیم بتواند فصل را در شهر خودش آغاز کند و با یک برد مطلوب امتیازات دور رفت را جمع آوری کند از شرایط مطلوب هر سرمربی و هر باشگاهی است. این موضوع می‌تواند باعث شود بازی‌های آسان ابتدای تورنمنت کمک کند در حین ایجاد هماهنگی بین نفرات تیم، مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذارند.

با این تفاسیر قرعه راحت و آسان برای استقلال بهتر است؟

صادق ورمزیار گفت:

صددرصد! قطعاً برای استقلال بهتر است و می‌تواند امتیازات هفته‌های اول را جمع کند. اما یک قرعه سخت و باخت‌های احتمالی می‌تواند باعث شود تا دوباره حاشیه‌ها گریبان این تیم را بگیرد. بنابراین قرعه سخت اصلاً برای استقلال خوب نیست. استقلال فصل بدنسازی را دیر شروع کرده و بدنسازی کاملی را هم پشت سر نگذاشته است. به همین خاطر نتوانسته از نظر تیمی به هماهنگی لازم دست پیدا کند.

به نظر شما استقلال در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد؟ خبر دارید که مدیرعامل جدید گفته حتما تیم را تقویت می‌کند؟

صادق ورمزیار گفت:

اینکه آجرلو گفته به تیم کمک می‌کند وظیفه اوست. او مسئولیت استقلال را در دست گرفته تا همین کارها را انجام بدهد. اما درباره استقلال باید گفت جابجایی‌هایش در فصل نقل و انتقالات خیلی زیاد بود.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

صادق ورمزیار گفت:

معمولاً در هر تیمی حداکثر یک یا دو بازیکن و یا نهایتا ۳ نفر از مهره‌های اصلی‌اش از آن تیم جدا می‌شوند. وقتی این تعداد افزایش پیدا کند می‌تواند به تیم لطمه بزند. استقلال جابجایی‌های زیادی داشته است که باعث می‌شود بازیکنان دیرتر یکدیگر را در قالب ترکیب تیمی بشناسند. معمولاً این قبیل جابجایی‌ها که شامل ۶ تا ۷ بازیکن می‌شود می طلبد که تیم یک ماه بدنسازی انجام دهد و در یک ماه بعد با انجام دیدارهای تدارکاتی، هماهنگی بین نفرات افزایش یابد. بنابراین خدا کند استقلال فصل را با مسابقات آسان شروع کند تا بازیکنان شناخت خوبی از هم پیدا کنند. در غیر این صورت کار استقلال با اینهمه جابجایی خیلی سخت می‌شود.