شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#پرسپولیسی‌ها#فیفا

آرزوی پرسپولیسی‌ها برآورده می‌شود؟

آرزوی پرسپولیسی‌ها برآورده می‌شود؟/ میلیاردر نیمکت نشین در آستانه جدایی از سرخپوشان

دروازه بان همیشه نیمکت نشین پرسپولیس تهدید کرده که به فیفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سال ۹۵ بود که پرسپولیسی‌ها با نظر برانکو ایوانکوویچ با یک دروازه بان کروات به نام بوژیدار رادوشوویچ قرارداد امضا کردند. این دروازه بان در طول این ۵ سال که در پرسپولیس حضور دارد به ندرت مورد استفاده قرار گرفت و تنها در مقطعی کوتاه و پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس در چند بازی در ترکیب این تیم حضور داشت که البته عملکردش در همین چند بازی آنقدر ضعیف بود که گل محمدی درخواست جذب حامد لک را از مسئولان باشگاه کرد.
رادو در یکی دو فصل اخیر مصاحبه‌های زیادی علیه مدیران پرسپولیس کرده و چندین بار هم به حالت قهر از تیم جدا و راهی کشورش شده است. او در جدیدترین اظهارات خود گفته که پس از بازی با الهلال از پرپسولیس جدا خواهد شد. اتفاقی که به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس هم از آن استقبال کنند؛ اما واقعیت تلخ این است که لطف برانکو به رادو باعث شد این دروازه بان گمنام در ایران میلیاردر شود. او اگر در کشورش می‌ماند و به پرسپولیس نمی‌آمد قطعا یک دهم این درآمد را هم نداشت.
البته رادوشوویچ تهدید کرده که به خاطر عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت خواهد کرد. این مسئله هم یکی از عواقب جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت است؛ بازیکنانی که از طریق دلال‌ها راهی فوتبال ایران می‌شوند و در نهایت با شکایت به فیفا چندین برابر دستمزد خود را دریافت می‌کنند.

منبع: میزان