شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد الاقصی#منابع

محدودیت‌های صهیونیست‌ها برای نمازگزاران در مسجد الاقصی


محدودیت‌های صهیونیست‌ها برای نمازگزاران در مسجد الاقصی

منابع فلسطینی از محدودیت‌های نظامیان رژیم صهیونیستی برای فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فلسطین وفا گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن فلسطینی ها به مسجد الاقصی شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: اشغالگران با حضور در بخش قدیمی قدس اشغالی و راه‌های منتهی به مسجد الاقصی مانع از ورود صدها فلسطینی از شهرها و شهرک‌های کرانه باختری شدند و شماری را در منطقه «باب العامود» و مسیر «باب الساهره» بازداشت کردند.

بازداشت ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی ده‌ها فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

نظامیان این رژیم به مناطق «الرامه» و شهرک  «دیرسامت» در الخلیل و شهرک «قباطیه» در جنین حمله ور شدند و هفت فلسطینی را بازداشت کردند.

رایزنی دو وزیر صهیونیست با محمود عباس

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که قرار است هفته آینده دو وزیر صهیونیست با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد که بر همین اساس، «نیسان هوروویچ» وزیر بهداشت دولت رژیم صهیونیستی و «عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای این رژیم در مقر تشکیلات خودگردان با عباس دیدار خواهند کرد.

این دیدار به دعوت محمود عباس انجام خواهد شد.

منبع مذکور تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هم در جریان این امر قرار گرفته تا هماهنگی‌های لازم را با طرف‌های ذی‌ربط انجام دهد.

اعتصاب غذای اسیر فلسطینی وارد چهل و یکمین روز خود شد

«رابق عبدالرحمن صادق» اسیر فلسطینی امروز جمعه یکم اکتبر به اعتصاب غذای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه داد و این اعتصاب غذا وارد چهل و یکمین روز خود شد.

اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها علیه «محمد العارضه»

«کریم عجوه» وکیل «محمد العارضه» اسیر فلسطینی از اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها علیه اسیران فلسطینی در زندان عسقلان خبر دادند و اعلام کردند که نظامیان صهیونیست محمد العارضه اسیر فلسطینی به سلول انفرادی منتقل کرده‌اند.

وی بیان کرد: العارضه به سلول انفرادی برده شده و در فضای بسیار محدود قرار دارد. دوربین هایی حتی داخل حمام کار گذاشته شده است که این ناقض حریم خصوصی این اسیر است.

این وکیل اعلام کرد که این اسیر را در حالی که غل و زنجیر بر دست و پایش زده اند، ملاقات کرده است.

عجوه گفت: العارضه اعلام کرده است که اگر محدویت های اعمال شده علیه او ادامه یابد و شروط غیرانسانی و شرایط بد در سلول انفرادی ادامه پیدا کند، وی دست به اعتصاب غذا به منظور بهبود شرایط بازداشت خواهد زد.

انتهای پیام/