به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش؛ وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود پروژه های ارزشمند استانی گفت: اتمام و افتتاح پروژه ها نیازمند مدیریت، حمایت از هیات ها و همکاری و تعامل هیات ها با فدراسیون های ورزشی است که با تعامل خوب میان استان‌دار، نمایندگان ورزش، بنده و همکارانمان ممکن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سید حمید سجادی با اشاره به رفیع بودن جایگاه ورزش در استان کرمان گفت: استان پهناور کرمان، از نظر منابع بالقوه، از نظر نیروی انسانی بسیار ارزشمند و دارای پیشکسوتان محترم و اهل مطالعه و مشورت است که سرنوشت ورزش برایشان حائز اهمیت است.

وی افزود: با وجود عزم و اراده بسیار ارزشمند و بالقوه ای که در اداره امور ورزش استان است شاهد اتفاقات و پیگیری های خوبی خواهیم بود و یکی دیگر از نقاط قوت کار، حمایت نمایندگان محترم و علاقه مند به بهتر شدن وضعیت ورزش استان است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه های ورزشی استان گفت: بر خود تکلیف می‌دانم که در اولین فرصت جلسات هماهنگی و پیگیری پروژه های ورزشی را برگزار کنیم و به امید حق در خدمت جامعه ورزش استان کرمان بتوانیم بخشی از زیرساخت‌ها را تصریح کنیم و به مرحله افتتاح برسند.

همچنین بخش دیگر روند پروژه ها نیازمند مسائل حمایتی، ساختاری، مدیریتی، حمایت از هیات ها و همکاری و تعامل هیات ها با فدراسیون های ورزشی است که با وجود استاندار آگاه به جایگاه ورزش و تعامل میان استاندار، نمایندگان ورزش، بنده و همکارانمان خیالمان راحت است که اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در ادامه گفت: آنچه برخود وظیفه می‌دانم تامین کردن منابع و شرایط بالقوه و بالفعل است و یکی از سریع ترین اقداماتمان، پیگیری و تسریع اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر پیگیری موضوع اشتغال قهرمانان بیان کرد: طبق دستور مجدد مقام معظم رهبری و با عنوان کردن این موضوع توسط بنده در جلسه هیات دولت و دستور ریاست جمهور و فراهم کردن مقدمات توسط نمایندگان مجلس مشکل اشتغال ورزشکاران حل شد و مورد حمایت ما هستند.

وی در خصوص اعزام ها گفت: طبق توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار بر این است که اعزام ها کیفی باشند و افراد و تیم هایی که شانس کسب رتبه و مدال را دارند اعزام شوند و این یک تصمیم گروهی و مشورتی است.

دکتر سید حمید سجادی با اشاره به قدردانی استان از مدال اوران ارزشمند اظهار داشت: ما نیز در وزارت ورزش و جوانان به سهم خودمان طبق دستورالعملی که از قبل تدوین شده، در حال تمهید مقدمات هستیم که با حضور ریاست محترم جمهور در خدمت عزیزان مدال آور المپیک و پارالمپیک باشیم.