شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#ارتش سوریه#جمعه

امروز انجام شد؛

عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست‌های تکفیری در حومه «ادلب»

عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست‌های تکفیری در حومه «ادلب»

نیروهای ارتش سوریه امروز جمعه مواضع تروریست های تکفیری در حومه استان «ادلب» را به شدت درهم کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله عملیات‌های ارتش سوریه علیه تروریست‌های تکفیری در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای سوری عملیات جدیدی را علیه تکفیریها در ادلب انجام دادند.

بر اساس این گزارش، توپخانه‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌های تکفیری در مناطق سفوهن، الفطیره و کنصفره را به شدت درهم کوبیدند. در جریان این عملیات، شماری از عناصر تکفیری جبهه النصره به شدت زخمی شدند.

پیشتر جنگنده‌های سوری و روسی مواضع تروریست‌های تکفیری جبهه النصره در منطقه «براد» واقع در حومه شمالی استان حلب را هدف حملات شدید خود قرار دادند. به دنبال حملات جنگنده‌های سوری و روسی به مواضع جبهه النصره در حومه حلب ۵ عضو این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند. در جریان این حملات همچنین ۴ عضو جبهه النصره به شدت زخمی شدند.

این درحالی است که چندی پیش در پی توافق میان ارتش سوریه و افراد مسلح در درعا، نیروهای ارتش سوریه پرچم این کشور را بر فراز شهر «المزیریب» در حومه غربی درعا برافراشتند. درحال حاضر نیروهای ارتش سوریه برای تثبیت امنیت و ثبات در شهر مذکور مستقر شده اند. چندی پیش نیز نیروهای ارتش سوریه طی توافق با بزرگان عشایر منطقه و با میانجیگری روسیه، وارد شهرک «الیادود» در استان درعا شدند.