شهر خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

مجیدی بهانه‌ای برای موفق نشدن ندارد/پیشکسوتان شایسته تخریب نیستند

مجیدی بهانه‌ای برای موفق نشدن ندارد/پیشکسوتان شایسته تخریب نیستند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آجرلو شرایط خوبی را مطابق میل سرمربی فراهم کرد تا هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال و چند تصمیم فوری از سوی او آب را بر آتش بحران این باشگاه ریخت تا آرامش نسبی بر اردوی آبی پوشان حاکم شود.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط این باشگاه به خبرنگار مهر گفت: تصمیماتی که آجورلو در بدو ورودش به استقلال به صورت فوری گرفت، ناشی از مطالعه او در خصوص شرایط تیم و شناخت خوبی بود که از وضعیت موجود داشت. مدیرعامل جدید می‌دانست برای بازگشت آرامش نسبی باید تصمیماتی در راستای آرامش خاطر مجیدی بگیرد و خیلی فوری این اقدامات را انجام داد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: با حمایتی که آجورلو از مجیدی انجام داد و تصمیماتی گرفت که موجب رضایت خاطر او شد، چاره‌ای جز کسب بهترین نتایج را برای مجیدی نگذاشت.

وی افزود: مجیدی در مقاطع قبلی که سرمربی استقلال می‌شد گلایه‌اش از این بود که تیم را خودش نبسته است. حالا او تیم را خودش بسته و ظاهراً هماهنگی خوبی هم بین او و مدیرعامل وجود دارد تا جایی که اولین تصمیمات مدیرعامل همگی مطابق میل او باشد؛ پس مجیدی حالا باید این تیم را قهرمان کند تا هواداران هم از عملکرد او رضایت کامل داشته باشند.

صاحب جمعی در خصوص بحثی که اخیراً در فضای استقلال پیش آمده و اشاره آن به یک ارتش فحاش مجازی است اظهار داشت: خوشبختانه برای شخص من تاکنون پیش نیامده مورد آماج حملات چنین ارتشی قرار بگیرم، با این وجود نمی‌توانم وجود آن را رد کنم. حالا نام آن را ارتش فحاش، ارتش سایبری یا هر چیز دیگری که بگذارید، عده‌ای که تعدادشان کم هم نیست در فضای مجازی حضور دارند تا همیشه در حمایت از یک جریان، به برخی از پیشکسوتان استقلال حمله کرده و آنها را تخریب کنند.

مربی فوتبال بیان داشت: این روزها محمود فکری بیش از همه پیشکسوتان مورد این حملات قرار دارد و شاید اصلی ترین دلیل آن صحبت‌های خود او در این خصوص باشد. من این فضا را نمی‌پسندم و در خصوص آن انتقاد دارم. به هر حال تک تک این پیشکسوتان برای استقلال زحمت کشیده‌اند و شایسته اینگونه تخریب‌ نیستند.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید کرد: افرادی که در حمایت از یک جریان پیشکسوتان را تخریب می‌کنند هوادار استقلال نیستند و فقط هوادار افرادی خاص هستند؛ و من امیدوارم روزی برسد که این فرهنگ نوپا و نوظهور که تبدیل به پدیده‌ای نامبارک در جامعه استقلال شده از بین برود.