شهر خبر

جام‌جهانی فوتسال؛

پرتغال فینالیست شد؛ جدال با آرژانتین برای کسب جام

پرتغال فینالیست شد؛ جدال با آرژانتین برای کسب جام

تیم ملی فوتسال پرتغال با پیروزی برابر قزاقستان به دیدار فینال جام جهانی صعود کرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتسال پرتغال و قزاقستان امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برگزار شد و در پایان تیم پرتغال در ضربات پنالتی موفق شد حریفش را شکست داده و به فینال این رقابت ها صعود کند. 

در این دیدار در ابتدا تیم پرتغال توسط «پانی» به گل نخست رسید و قزاق‌ها که سه بازیکن برزیلی الاصل را در ترکیب خود داشتند نیز موفق شدند در لحظات پایانی بازی توسط «دارن نورگوژین» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه این دیدار به وقت اضاف کشیده شد و در وقت اول داگلاس توانست با یک شوت بسیار محکم دروازه پرتغال را باز کند. در ادامه پرتغال در وقت دوم توانست بازی را به تساوی بکشاند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پایان تیم پرتغال موفق شد در این ضربات قزاقستان را شکست داده و به فینال صعود کند.  

دیگر دیدار نیمه نهایی شب گذشته بین تیم‌های برزیل و آرژانتین برگزار شد و آلبی سلسته توانست با پیروزی برابر رقیب سنتی خود به فینال این مسابقات راه پیدا کند.  

دیدار فینال و رده بندی مسابقات جام جهانی روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در مرحله یک چهارم نهایی با قزاقستان روبرو شد اما نتوانست از سد حریف خود بگذرد و از این مسابقات حذف شد.