شهر خبر

نظر سرپرست پرسپولیس عوض شد/ داشتن اسپانسر مشترک با استقلال ممکن شد!

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد جلسه وزیر ورزش و برنامه های وی برای درآمدزایی دو باشگاه ارائه کرد.

نظر سرپرست پرسپولیس عوض شد/ داشتن اسپانسر مشترک با استقلال ممکن شد!
خبرورزشی -

سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه انتخاب اسپانسر مشترک با یک باشگاه دیگر، اظهار داشت: در جلسه‌ مشترکی که با وزیر ورزش و مسئولان باشگاه استقلال داشتیم، قرار شد یکسری راهکارهای اقتصادی که می‌تواند برای هر دو باشگاه در سطح ملی درآمدزا باشد، بین ما و باشگاه استقلال برنامه‌ریزی شود. قطعا با حمایت سجادی این موضوع می‌تواند اتفاق خوبی برای دو تیم به لحاظ اقتصادی باشد. برخی می‌گویند قرار است از اسپانسر مشترک استفاده شود که باید بگویم این طور نیست. ما فقط در برخی برنامه‌های اقتصادی می‌توانیم یکسری فعالیت‌ها را پیش ببریم.

وی که سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می کرد ادامه داد: از سوی دیگر، امور مربوط به مزایده در حال برگزاری است و امکان دارد در این مزایده، شرکتی برنده شود که اسپانسرینگ باشگاه دیگری را بر عهده دارد. در این خصوص هیچ منع قانونی نداریم که یک کارگزار نتواند از دو باشگاه حمایت مالی کند. همچنین وزیر ورزش و جوانان هم از این موضوع که باشگاه‌ها، راهکارهای اقتصادی محکمی دارند، حمایت کرد و همین که او چنین جلسه‌ای را ترتیب داد، نشان می‌دهد که نظرش روی رشد اقتصادی هر دو باشگاه مثبت است و با اینکه از باشگاه خاصی جانبداری نمی‌کند اما به دنبال راهکاری برای پیشرفت مالی استقلال و پرسپولیس است.

در شرایطی که مجید صدری امروز صراحتا در توئیتر خود اعلام کرد این باشگاه اسپانسر مشترک با تیم دیگر را نمی پذیرد اما در صحبت های جدید وی با باشگاه پرسپولیش اشاره شده که منع قانونی وجود ندارد که یک کارگزار با ۲ باشگاه کار کند و امکان دارد در مزایده شرکتی برنده شود که اسپانسرینگ یک باشگاه دیگر را بر عهده بگیرد.